• Zou zij sirieus denken dat ze goed kan zingen? Ze kent de tekst niet eens -_-


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Cristine schreef:
    'nd this one?


    Wow, zij kan best mooi zingen, of wat kleine valse nootjes en wat rare toontjes na. ^^ Knap voor zo'n jonge meid. :')
    Speelt ze het zelf op piano? (:


    -

    Rickjuh schreef:
    Once again,
    Als dat kind wilt zingen: laat haar zingen, als je het slecht vind: luister dan niet...

    Amen


    Jaa okee je hebt gelijk maar toch is het grappig als mensen zich voor schut zetten maar ze vraagt er toch om aan de ene kant !

    Amen xd hahaa


    ...

    Cristine schreef:
    'nd this one?

    Eerlijk? Ze zingt prachtig xO Kan jij ook zo mooi zingen x]

    Decoy schreef:
    http://www.youtube.com/watch?v=HbiDoRS4-fw&feature=channel
    Ze heeft een trillende stem kan ze niks aan doen. Ze durft het teminste. En dit klinkt best oké, ze is nog heel jong (?) En ik weet niet je hebt pas recht van spreken als jij het beter kan. :X

    Ik ben het met je eens, ze kan best wel goed zingen, dat andere filmpje was gewoon slecht door de kwaliteit.


    Let the Night embrace you

    Repeat schreef:
    Deze ooit gezien? XDD



    Whaahaaa !! Sorry maar 't is echt wel lachen . Toen ik die zag ging ik serieus plat ...xD

    Decoy schreef:
    http://www.youtube.com/watch?v=HbiDoRS4-fw&feature=channel
    Ze heeft een trillende stem kan ze niks aan doen. Ze durft het teminste. En dit klinkt best oké, ze is nog heel jong (?) En ik weet niet je hebt pas recht van spreken als jij het beter kan. :X

    Je kunt mij nu wel afkraken, maar ik vind het verschikkelijk klinken. Ik zet geen filmpje op Youtube terwijl ik weet dat ik niet kan zingen, ze vraagt er om.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Repeat schreef:
    Deze ooit gezien? XDD


    O.M.F.G.!

    dies erover o.o

    als ze zich er goed bij voelen doen ze maar ik bekijk toch niet graag zo'n 'covers' <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Lekker :')


    We'll never be as young as we are tonight

    Decoy schreef:
    http://www.youtube.com/watch?v=HbiDoRS4-fw&feature=channel
    Ze heeft een trillende stem kan ze niks aan doen. Ze durft het teminste. En dit klinkt best oké, ze is nog heel jong (?) En ik weet niet je hebt pas recht van spreken als jij het beter kan. :X


    Ik vind het nou niet bepaald iets moois. Niet dat ik zo super zing, maar dat getril met der stem maakt haar stem er niet mooier op.


    -

    Op zich zingt ze niet vals, ze heeft gewoon geen prettige stem en een slechte kwiliteit filmpje erop gezet x]

    @ Repeat
    Das net mijn zusje x] Precies dezelfde stem en die denkt ook dat ze kan zingen en heeft ook enge tanden.


    Your make-up is terrible

    Iedereen kan zingen !
    Alleen je moet het leren en de ene is nou eenmaal verder dan de ander ! okey moest er ff uit:X

    Poppy schreef:
    Iedereen kan zingen !
    Alleen je moet het leren en de ene is nou eenmaal verder dan de ander ! okey moest er ff uit:X
    dat is niet waar niet iedereen heeft een zang stem


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;