• Zou zij sirieus denken dat ze goed kan zingen? Ze kent de tekst niet eens -_-


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Repeat schreef:
    Deze ooit gezien? XDD


    Zij kan ook niet zingen. |:


    -

    Zij is goed.


    blame the bully.

    Rickjuh schreef:
    Once again,
    Als dat kind wilt zingen: laat haar zingen, als je het slecht vind: luister dan niet...

    Amen


    Indeed. ik ebdoel. ik kan ook neit zingem, en heb het ook op youtube staan. like care, mss vind ze het wel gewoon LEUK. het is vet lullig om dat dan zo in een topic te zette, ik zou boos zijn en me best vernedeerd voelen --'

    SleepingSun schreef:
    (...)z'n trillende stem doe je zelf en zo goe d vind ik het nu ook weer niet

    Niet alle mensen (cat)
    Mara ik zeg niet dat het goed is, ik zeg dat het best oké, klinkt beter dan die anderen. Guys, laat haar lekker.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Repeat schreef:
    Deze ooit gezien? XDD

    sorry, maar daar moest ik echt even om lachen :X


    -

    MichelleBaby schreef:
    (...)

    Indeed. ik ebdoel. ik kan ook neit zingem, en heb het ook op youtube staan. like care, mss vind ze het wel gewoon LEUK. het is vet lullig om dat dan zo in een topic te zette, ik zou boos zijn en me best vernedeerd voelen --'

    ik zou me vernedert voelen als ik zo op youtube zou staan, aangezien ze niet kan zingen.

    en je hoeftf haar niet meteen aftekaffen je hoeft niet naar dit topic te kijken


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    MichelleBaby schreef:
    (...)

    Indeed. ik ebdoel. ik kan ook neit zingem, en heb het ook op youtube staan. like care, mss vind ze het wel gewoon LEUK. het is vet lullig om dat dan zo in een topic te zette, ik zou boos zijn en me best vernedeerd voelen --'

    Wat hierboven gezegt wordt, ik zo me niet vernederd voelen omdat iemand zegt dat ik niet kan zingen, maar omdat ik gewoon kán zingen. Ja, misschien vind ze het wel leuk, maar dan zet je het niet op Youtube.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ik weet dat het fout is om te lachen, maar toch. :X


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik denk dat ze wel goed kan zingen hoor.
    Maar de kwaliteit is uitermate kut en ze gebruikt haar stem verkeerd.

    haha. XD
    ik hou van zulke filmpjes. ;p


    AAP

    Hahaha x'D

    Cristine schreef:
    'nd this one?

    Dat is jouw zusje, of niet? Ze trilt een beetje met haar stem en af en toe een nootje vals. Verder vind ik het mooi ö.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    MusicKid schreef:
    (...)
    Dat is jouw zusje, of niet? Ze trilt een beetje met haar stem en af en toe een nootje vals. Verder vind ik het mooi ö.

    Ja, dat is mijn zusje. Ze was toen fucking verkouden. -hooikoorts-
    Maar daar heeft ze nu medicijnen voor. ^^


    Bored.

    Cristine schreef:
    'nd this one?

    Nou, ik vind het qua slechtheid wel meevallen bij haar hoor:) Soms is het net iets te hoog lijkt wel, maar verder vind ik het niet heel raar ofzo.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?