Cendrawasih schreef:
awesome. Wat ik best grappig vond, bij Tivoli. Toen werd er gevraagd wie er straight was en in mijn buurt staken er maar 3 hun hand op
Echt cool c;
Hahah ja ik weet echt erg. Zowieso 70% zijn pot, 20% homo, 6% a-seksueel en 4% hetero :')
hahaha, ja okay ik snap. c':
Ik wil echt heel erg graag haar boek lezen. Ik vind de extracts op 4 o'clock echt heel cool zijn en ik ben nu toch wel heel erg nieuwsgierig. Emilie Autumn, het geweldige, sexy-ste multitalent. /aanbid.
there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.
Ghehe ja ze is ook heel erg tof. Ik ben ook ontzettend blij dat ik de kans kreeg met haar te praten. Want ze was zo ontzettend lief enzo. Én ik ben inderdaad ook erg benieuwd naar het boek. En de dvd want ze zijn ook drk bezig met een dvd over 'the asylum' Ben benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben. Want het zijn stuk voor stuk ontzettend creatieve en getalenteerde vrouwen. Dus.. Ich bin gespannt ^^
Nyu~! I Love Emilie ^^ [Maar dat wist je al ] Ze is zo mooi, en straalt zo'n machtig uitstraling af, ik zou haar zo graag willen ontmoeten Jullie zijn zo Lucky[weet nederlandse woord weer eens niet --'] dat jullie haar hebben ontmoet en gezien [/jealous] Maar ze is echt een pracht!<3