• Wie kent de geweldige, sexy, getalenteerde, mooie, fantastisch (okay ik zal ermee stoppen) Miss Emilie Autumn?
    En wat vind je van haar en haar muziek?


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    ik ken der ^^, en heb der ook ontmoet en mee gepraat enzo. Super tof. Ze is wel coowl!


    Wie du mir, so ich dir.

    ik heb wel eens van haar gehoord zelf ben ik niet zo fan van haar muziek maar mijn zus en vriendin wel

    Ik ben nu naar een playlist van haar aan het luisteren en het is best lekkere muziek ^^


    I clicked my heels and wished for you.

    Haha grappig, luister nu een liedje van der. Ze rockt ^_^


    Scream for mercy!

    Miss Emilie Autumn komt niet meer op Summer Darkness en M'era Luna en dat ZUIGT.
    Amen.
    En nu voel ik me emo.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Miss Emilie Autumn komt niet meer op Summer Darkness en M'era Luna en dat ZUIGT.
    Amen.
    En nu voel ik me emo.

    *hug*


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik wil dat ze weer naar Nederland komt >:
    /wants Emilie.
    Zijn er nog mensen naar haar concert in de Melkweg geweest?


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Ik vind dr niets ;x

    Cendrawasih schreef:
    Ik wil dat ze weer naar Nederland komt >:
    /wants Emilie.
    Zijn er nog mensen naar haar concert in de Melkweg geweest?
    Ja ik! en in Tivoli en wilde eigenlijk ook naar Effenaar gaan maar toen kon ik niet.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vond Melkweg beter dan Tivoli omdat het veel dichterbij was. Maar op de andere hand heb ik bij tivoli wel alle handtekeningen kunnen bemachtigen, en een kus van Veronica gekregen. En bijde keren heeft Emilie mijn hand minimaal een halve minuut vastgehouden. /zwijmel.
    Emilie is zo geweldig. /zucht.


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Ik ken haar en vind haar goed =D. Ik ben ook in de Melkweg geweest, bijna vooraan... en toen werd ik ziek.


    I am an idiot, I move.

    Ik haar niet kennen O.o
    Voorbeeldjes voor mij?:Y)


    -

    Selfdestruct schreef:
    Ik haar niet kennen O.o
    Voorbeeldjes voor mij?:Y)


    http://www.youtube.com/watch?v=fjiU-wR1Wlg&feature=related


    Scream for mercy!

    Cendrawasih schreef:
    Ik vond Melkweg beter dan Tivoli omdat het veel dichterbij was. Maar op de andere hand heb ik bij tivoli wel alle handtekeningen kunnen bemachtigen, en een kus van Veronica gekregen. En bijde keren heeft Emilie mijn hand minimaal een halve minuut vastgehouden. /zwijmel.
    Emilie is zo geweldig. /zucht.
    Ghehe. Nu ga ik je even jaloers maken. Ik stond alle twee de keren vooraan, en ze kende ons nog van de vorige keer en begroette ons meteen enzo. Hebben met ze gepraat, geknuffeld enzo naar afloop en handtekeningen gekregen enzo. En ze hebben mijn EA-fan book gesigneerd en die vonden ze allemaal geweldig.


    Wie du mir, so ich dir.

    awesome. Wat ik best grappig vond, bij Tivoli. Toen werd er gevraagd wie er straight was en in mijn buurt staken er maar 3 hun hand op xD

    Echt cool c;


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.