• Hee,

    Ik wou vanmorgen tandenpoetsen alleen toen kreeg ik mijn mond niet open. o_o Ik begin wat aan mijn kaak te wrikken en hij wil weer open en even later zit hij weer op slot en nu heb ik last van mijn linkeroor. Iemand die hier ook eens last van heeft gehad?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee!ö
    Klinkt eigenlijk wel redelijk vreemd :S.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    dan was die zeker uit de kom als ik het zo lees :O

    xRingFrei schreef:
    dan was die zeker uit de kom als ik het zo lees :O

    Dan zou het wel pijn doen toch? - lijkt mij -


    "I shut my eyes in order to see.'

    O.o raar..


    We can only learn to love by loving.

    ik denk wel dat het pijn doet maar bij sommige niet :O

    - Veel mensen knarsen met hun gebit 's nachts, waardoor veel spanning ontstaat. Dit is ook extreem slecht voor de tanden. Er kan wat aan gedaan worden door een bepaald soort bitje wat je 's nachts kan indoen. (Dit is bij mij getest en was niet het probleem.)
    - Ik heb een rubber dingetje gekregen waar ik een paar keer per dag een kwartier lang zachtjes op moest bijten en heen-en-weer moest rollen tussen m'n tanden. Dit zou goed zijn voor de spieren. ('t zal wel, heb het braaf gedaan)
    - Ik moest chillen met appels, kauwgom en andere dingen waar je hard in moet bijten. (En ik merk ook dat als ik flink veel kauwgom eet, dat ik dan ook meer last heb van m'n kaak).
    - Ik krijg meer last als ik stress heb, waarschijnlijk omdat ik de spieren dan onbewust meer aanspan of zo. Beetje rustig masseren wil dan wel eens helpen, en minder stressen natuurlijk.

    "Bron: een forum, ik heb het zelf NIET gehad" :)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    xRingFrei schreef:
    ik denk wel dat het pijn doet maar bij sommige niet :O

    Nou bij mij deed het niet pijn. Totaal niet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Rickjuh schreef:
    - Veel mensen knarsen met hun gebit 's nachts, waardoor veel spanning ontstaat. Dit is ook extreem slecht voor de tanden. Er kan wat aan gedaan worden door een bepaald soort bitje wat je 's nachts kan indoen. (Dit is bij mij getest en was niet het probleem.)
    - Ik heb een rubber dingetje gekregen waar ik een paar keer per dag een kwartier lang zachtjes op moest bijten en heen-en-weer moest rollen tussen m'n tanden. Dit zou goed zijn voor de spieren. ('t zal wel, heb het braaf gedaan)
    - Ik moest chillen met appels, kauwgom en andere dingen waar je hard in moet bijten. (En ik merk ook dat als ik flink veel kauwgom eet, dat ik dan ook meer last heb van m'n kaak).
    - Ik krijg meer last als ik stress heb, waarschijnlijk omdat ik de spieren dan onbewust meer aanspan of zo. Beetje rustig masseren wil dan wel eens helpen, en minder stressen natuurlijk.

    "Bron: een forum, ik heb het zelf NIET gehad" :)


    Nou tandenknarsen doe ik sowieso niet en voor zover ik weet heb ik ook geen stress XD.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het kan zijn dat je onderkaak te ver naar voren staat, een "beugel" kan dat probleem oplossen.
    Ga bij je tandarts langs. Want het is niet goed als je kaak zo doet, en blijft doen!


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik heb al een beugel. :X


    "I shut my eyes in order to see.'

    Weird


    Loverholic, Robotronic , Loverholic, Robotronic

    Dat komt door je beugel.
    Heb je zo van die blokjes?
    Dan komt dat daardoor.

    xRapunzel schreef:
    Dat komt door je beugel.
    Heb je zo van die blokjes?
    Dan komt dat daardoor.

    Jaa, ik heb blokjes.


    "I shut my eyes in order to see.'

    IK heb dat ook, vooral als ik s'avonds in bed lig dan probeer ik mijn mond open te doen maar dat lukt niet, maar na een paar keer slikken of rare bewegingen maken gaat ie weer open, egt raar. *zelf heb k al een beugel gehad


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    Ja, juist toen ik naar de tandarts moest --'


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover