• Oké mensen, ik hoorde net dat er nu een anti Bill dag plaats vind in Utrecht. Alle haters gaan erheen, en TMF werkt eraan mee!

    1;is dit waar..?
    2;als het waar is het gewoon een klote streek van tmf...




    Het is waar.. het staat gewoon op de tmf site.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    INDERDAAD VIEZE KUT TEVEN xD
    nou ik begrjp verdomme ni wrm tmf zoiets doet????


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)nou ik begrjp verdomme ni wrm tmf zoiets doet????


    Ze zijn levenloos en zielig, en verliezen nu 50% van de kijkcijfers..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Ze zijn levenloos en zielig, en verliezen nu 50% van de kijkcijfers..


    LEKKER VOOR ZE,KUT TEVEN xD


    Lalalalalalalala.

    WTF?! IK WOON IN UTRECHT!

    WTF?! IK WOON IN UTRECHT!

    Oh. lekker dan..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    SLA ZE IN ELKAAR!!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    LEKKER VOOR ZE,KUT TEVEN xD
    seg ma how effe jullie hebben het op de NL-tmf zeker?? want op de site van tmf hier= belgië vin ik dus nix è


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ja. NL xD Maar .. het blijft erg..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    jullie moeten niet allemaal mails naar tmf gaan sturen.. dat slaat nergens op.. er staat trouwens nergens dat tmf het steunt of heeft georganiseert. de th-haters willen alleen maar aandacht en door al die haat mailtjes te sturen geef je ze die. laat ze gewoon, er is niemand die ze tegen kan houden, als hun th haten moeten ze dat zelf weten en ze moeten ook zelf weten dat ze met zo'n actie komen. het is idd levenloos en idioot en weet ik veel wat..maar we leven in een vrij land weet je wel..
    alleen ik hoop wel dat als er ooit een th-fanactie is dat dit ook op tmf als nieuws word gemeld..


    Je moet worden wie je bent.

    jullie moeten niet allemaal mails naar tmf gaan sturen.. dat slaat nergens op.. er staat trouwens nergens dat tmf het steunt of heeft georganiseert. de th-haters willen alleen maar aandacht en door al die haat mailtjes te sturen geef je ze die. laat ze gewoon, er is niemand die ze tegen kan houden, als hun th haten moeten ze dat zelf weten en ze moeten ook zelf weten dat ze met zo'n actie komen. het is idd levenloos en idioot en weet ik veel wat..maar we leven in een vrij land weet je wel..
    alleen ik hoop wel dat als er ooit een th-fanactie is dat dit ook op tmf als nieuws word gemeld..


    Oké je hebt gelijk.. maar ik vind dat als je hater bent de fans met rust moet laten. Ik accepteer dat er haters rondlopen en leven, maar alsjeblieft.. geef toe dit is het domste dat ze kunnen doen. TMF is populair op tv, en er zijn nou eenmaal veel fans in NL! Laat het dan rusten, en het slaat nergens op dat ze dit doen! En over die mailtjes, dat maken we zelf wel uit.. We mogen best mailtjes sturen om te vragen waar dit op slaat..! En wat ze ermee willen bereiken..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Oké je hebt gelijk.. maar ik vind dat als je hater bent de fans met rust moet laten. Ik accepteer dat er haters rondlopen en leven, maar alsjeblieft.. geef toe dit is het domste dat ze kunnen doen. TMF is populair op tv, en er zijn nou eenmaal veel fans in NL! Laat het dan rusten, en het slaat nergens op dat ze dit doen! En over die mailtjes, dat maken we zelf wel uit.. We mogen best mailtjes sturen om te vragen waar dit op slaat..! En wat ze ermee willen bereiken..

    jij hebt ook wel gelijk hoor, maar je bereikt er egt niets mee om die berichtjes te sturen ze blijven toch wel door gaan ookal worden ze helemaal verrot gescholden ze zullen erom blijven lachen en daar kunnen wij niets aan veranderen..
    maar als je zelf een mailtje wilt sturen moet je dat vooral doen.. daar ga ik niet over..


    Je moet worden wie je bent.

    (...)
    jij hebt ook wel gelijk hoor, maar je bereikt er egt niets mee om die berichtjes te sturen ze blijven toch wel door gaan ookal worden ze helemaal verrot gescholden ze zullen erom blijven lachen en daar kunnen wij niets aan veranderen..
    maar als je zelf een mailtje wilt sturen moet je dat vooral doen.. daar ga ik niet over..


    Ik ga ze ook niet verrot schelden, dat heeft totaal géén nut!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    we stoppen gwn massaal met tmf kijken totdat ze om t goed te maken 24uur lang alleen maar dingen over th uitzenden, en géén antidingen. =3

    dat stoppen met tmf kijken vind ik wle een goed idee(Y)


    Je moet worden wie je bent.

    Dan raakt TMF failied. of hoe typ je dat xD dat is een überideé!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]