jullie moeten niet allemaal mails naar tmf gaan sturen.. dat slaat nergens op.. er staat trouwens nergens dat tmf het steunt of heeft georganiseert. de th-haters willen alleen maar aandacht en door al die haat mailtjes te sturen geef je ze die. laat ze gewoon, er is niemand die ze tegen kan houden, als hun th haten moeten ze dat zelf weten en ze moeten ook zelf weten dat ze met zo'n actie komen. het is idd levenloos en idioot en weet ik veel wat..maar we leven in een vrij land weet je wel..
alleen ik hoop wel dat als er ooit een th-fanactie is dat dit ook op tmf als nieuws word gemeld..
Oké je hebt gelijk.. maar ik vind dat als je hater bent de fans met rust moet laten. Ik accepteer dat er haters rondlopen en leven, maar alsjeblieft.. geef toe dit is het domste dat ze kunnen doen. TMF is populair op tv, en er zijn nou eenmaal veel fans in NL! Laat het dan rusten, en het slaat nergens op dat ze dit doen! En over die mailtjes, dat maken we zelf wel uit.. We mogen best mailtjes sturen om te vragen waar dit op slaat..! En wat ze ermee willen bereiken..
Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]