• Oké mensen, ik hoorde net dat er nu een anti Bill dag plaats vind in Utrecht. Alle haters gaan erheen, en TMF werkt eraan mee!

    1;is dit waar..?
    2;als het waar is het gewoon een klote streek van tmf...




    Het is waar.. het staat gewoon op de tmf site.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    jah 't laat egt nergens op :S
    en dt ze het ook nog steunen :S pff
    ik kyk er al nie meer naar :S


    when words fail, music speaks.

    Ik ga er niet heen.
    Wat moet ik daar? Lekker tussen de haters gaan zitten?
    Nee, dank je.
    Ik besteed er verder dan dit geen aandacht aan.


    I recycle my thoughts.

    Ik typ nu een mailtje xD


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Dat is de mail dingens aan reaction niet TMF...

    OH MY GOD ALS DAT ECHT WAAR IS,MOETEN WE DAAR HEEN GAAN EN ALLEMAAL EEN TH-SHIRTJE AANDOEN OF DESNOODS IETS ANDERS BIJVOORBEELD DIE ALL STARS MET TOKIO HOTEL&ALS WE DAAR DAN ZIJN ALLEMAAL EIEREN OP HUN GOOIEN EN ZE VERROT SCHELDEN EN HUN DAN TER PLEKKE UITLACHEN


    Lalalalalalalala.

    Whoa!
    Jij hebt er zin in xD


    I recycle my thoughts.

    Whoa!
    Jij hebt er zin in xD


    Ja dúh,normaal negeer ik het gewoon maar als er zoiets gaat gebeuren,dan ben ik er zeker bij om dan hun verrot te schelden en zeggen dat ze het niet waard zijn om te leven en eieren gooien en dan het liefst op hun hoofd en als het dan een zonnige dag is,kan ik gebakken ei eten.Oh nee!:kan niet want al die vieze haters hebben luizen op hun lelijke tering hhoofden xD sorry hoor,maar nu ben ik boos xD


    Lalalalalalalala.

    oow..sorry,,heb verkeerd begrepen van iemand van filmpje..sorry mensen:$,,

    Je moet de haters juist geen aandacht geven hoe meer aandacht je gaat geven hoe leuker ze het gaan vinden... En wij fans laten ons er toch niet zo door opfokken... Want als je erheen gaat en eiren op ze gaat gooien denk je dan niet dat je net zo laag zinkt als hun...

    die meeting was gisteren..


    Je moet worden wie je bent.

    TERING HATERS,TERING TMF,WIJ GAAN JULLIE EENS EEN LESJE LEREN EN GODVERDOMME DE TYFUS TERING VERROT SCHELDEN xD


    Lalalalalalalala.

    Het gaat er niet om of het gisteren was voor mij part een week geleden het gaat er gewoon om dat het dom is..


    TERING HATERS,TERING TMF,WIJ GAAN JULLIE EENS EEN LESJE LEREN EN GODVERDOMME DE TYFUS TERING VERROT SCHELDEN xD


    Die haters geilen juist op kwade fans...

    KUT TERING TYFUS HATERS xD SORRY ZIT HELEMAAL IN DE MOOD,VOOR ALS IK ZE OOIT TEGENKOM


    Lalalalalalalala.

    (...)

    Die haters geilen juist op kwade fans...


    SCHIJT WE GILLEN NET ZO HARD TERUG EN VOOR DEGENE DIE MIJ WILLEN HOREN GILLEN KIJK OP www.x-f0nkii-girl-x.hyves.nl en dan het filmpje van Tom flikt het weer.Dan hoor je 2 keer een oerkreet en daty ben ik xD MAAR GODVERDOMME JULLIE TYFUS TERING KUT VERKAASTE LELIJKE HATERS KIJK MAAR UIT!


    Lalalalalalalala.