• er stond aan het begin van het jaar in de hk dat tokio hotel met een verrassing komt maar ze mochten er nog nix over zeggen. waar blijft die verassing dan?:8

    er stond aan het begin van het jaar in de hk dat tokio hotel met een verrassing komt maar ze mochten er nog nix over zeggen. waar blijft die verassing dan?:8
    HoiHoi daar bedoelen ze mee.. De DVD van het live optreden in Park de prince.. of hoe je het ook schrijft.. En eigenlijk het nieuwe album maar dat komt dus volgend jaar pas uit.. maar heel misschien word er ook een nieuwe clip opgenomen.. maar dat is nog niet zeker..


    Wie du mir, so ich dir.

    die verassing is gewoooon, dat ik en Bill een van deze dagen ons huwelijk gaan aankondigen (A)

    (sry, nog maar 2 dagen voor hun concert, ik begin waanbeelden te krijgen, en ik weet niet meer zo goed wat ik allemaal zever xD)

    [kinetische bui/]

    Misschien de dvd van par des princes ofseu?

    die verassing is gewoooon, dat ik en Bill een van deze dagen ons huwelijk gaan aankondigen (A)

    (sry, nog maar 2 dagen voor hun concert, ik begin waanbeelden te krijgen, en ik weet niet meer zo goed wat ik allemaal zever xD)

    [kinetische bui/]
    Whahad at kan natuurlijk ook! Je weet maar nooitxD Nou ik wens jullie veel geluk samen xD.. en vooral veel plezier op het concert!

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    NEEEJJJ(6)(6)(6) BILL AANBID ALLEEN MIJ!!!(6)(6)(6)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Die dvd ? daar hebben wij toch niets aan ?!


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Die dvd ? daar hebben wij toch niets aan ?!
    Dat optreden komt gewoon uit op dvd net als bij de schrei dvd. En de zimmer 483 dvd


    Wie du mir, so ich dir.

    (...) Dat optreden komt gewoon uit op dvd net als bij de schrei dvd. En de zimmer 483 dvd

    Maar dat zijn toch verschillende concerts ofzo ?
    dit is van 1 concert alleen FR heeft er wat aan . wat wij hebben is een dvd .. van een concert .. van in frankrijk .. waar we niet bijwaren .. etc.. Mjah het kan een mooie dvd zijn


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    (...)
    Maar dat zijn toch verschillende concerts ofzo ?
    dit is van 1 concert alleen FR heeft er wat aan . wat wij hebben is een dvd .. van een concert .. van in frankrijk .. waar we niet bijwaren .. etc.. Mjah het kan een mooie dvd zijn
    Schrei was van 2 of 3 concerten dacht ik weet ik niet zeker. En van zimmer 483 meen ik ook.. Maar ik heb gehoord van Bill [tijdens intervieuw] dat ze zeiden dat er in het najaar een dvd van uit zou komen omdat het zo'n grote show was blabla.. Bij mijn weten was er alleen vuurwerk maarja xD


    Wie du mir, so ich dir.

    (...) Schrei was van 2 of 3 concerten dacht ik weet ik niet zeker. En van zimmer 483 meen ik ook.. Maar ik heb gehoord van Bill [tijdens intervieuw] dat ze zeiden dat er in het najaar een dvd van uit zou komen omdat het zo'n grote show was blabla.. Bij mijn weten was er alleen vuurwerk maarja xD

    ja er is toch niets anders aan ? juist dat het openlucht was en 's avonds , dat er meer volk was , hoger podium en vuurwerk zo kun je van elk concert dan een dvd maken --' mjah laat ze doen :p


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    (...)
    ja er is toch niets anders aan ? juist dat het openlucht was en 's avonds , dat er meer volk was , hoger podium en vuurwerk zo kun je van elk concert dan een dvd maken --' mjah laat ze doen :p
    Whaha ja.. achja.. zo verdienen zij weer geld -.- maar ja boeie xD


    Wie du mir, so ich dir.