• Spam.
    En ja, Eline, je had gelijk x'D

    HAAAAAAAAAY <3


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    HAAAAAAAAAY <3


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    xMAGNIFICENT schreef:
    (...)
    Weet ik al niet meer :X
    Ik ben bejaard, weetje x.x

    oow.. aaah zoo op die fiets (krul)

    x'D

    -ik zeg dat nog steeds, van kinderen geen bezwaar gedoe.., maar ik weet niet of ik dat aan jou verteld heb of niet ... ik wordt ook bejaard x'D-

    hoooooooooooooooooi

    elineee n_n

    Whipple schreef:
    (...)
    oow.. aaah zoo op die fiets (krul)

    x'D

    -ik zeg dat nog steeds, van kinderen geen bezwaar gedoe.., maar ik weet niet of ik dat aan jou verteld heb of niet ... ik wordt ook bejaard x'D-

    Vertel..

    BEEBIEE <3

    ;']
    Allusgoeeedd?


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Mwah... Ik heb pijn :'(
    Met jou?

    xMAGNIFICENT schreef:
    (...)
    Vertel..

    oke komt ie. verwacht er niet te veel van he (nerd):

    zaterdag is dus iedere keer kinderen geen bezwaar, en dat vind ik dus best wel leuk, dus kijk ik dat dus... en zaterdag ging het dus de hele tijd over fietsen.. en zoo.. en toen zeiden ze dus: "Op die fiets" en dat vond ik best wel leuk klinken, en nu zeg ik dat best wel vaak...

    voilaa (A)

    xMAGNIFICENT schreef:
    Mwah... Ik heb pijn :'(
    Met jou?

    waar heb je pijn? :O
    en met mij is het wel goed..

    en met jou eline? n_n

    xMAGNIFICENT schreef:
    Mwah... Ik heb pijn :'(
    Met jou?

    :( waar?
    Ah gaatwel ;]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Whipple schreef:
    (...)
    oke komt ie. verwacht er niet te veel van he (nerd):

    zaterdag is dus iedere keer kinderen geen bezwaar, en dat vind ik dus best wel leuk, dus kijk ik dat dus... en zaterdag ging het dus de hele tijd over fietsen.. en zoo.. en toen zeiden ze dus: "Op die fiets" en dat vond ik best wel leuk klinken, en nu zeg ik dat best wel vaak...

    voilaa (A)

    KGB is ook leuk (A)
    hahaha x'D

    Whipple schreef:
    (...)
    oke komt ie. verwacht er niet te veel van he (nerd):

    zaterdag is dus iedere keer kinderen geen bezwaar, en dat vind ik dus best wel leuk, dus kijk ik dat dus... en zaterdag ging het dus de hele tijd over fietsen.. en zoo.. en toen zeiden ze dus: "Op die fiets" en dat vond ik best wel leuk klinken, en nu zeg ik dat best wel vaak...

    voilaa (A)

    Das zoooo'n hip programma ;]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    LienVampire schreef:
    (...)
    :( waar?
    Ah gaatwel ;]

    Ik heb buikpijn.
    En aan mijn voet, toenet met voetballen, trapte in keihard tegen iemand haar noppen aan. En nu heb ik pijn op de bovenkant van mijn voet >< :(