• In NL komt hij toch mooi een dag eerder uit dan in Amerika! Namelijk op 19 november 2009^^
    Bron.

    Alleen weet ik niet of die site het helemaal goed heeft, ik hoop het natuurlijk wel^^


    -

    leuk kunnen we hem eerder kijken niet mis mee:Y)

    Wel een beetje raar =']
    Ik keek die trailer, en alweer hebben ze zich niet echt aan het boek gehouden xO In de trailer al niet xP


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    SamSacred schreef:
    Wel een beetje raar =']
    Ik keek die trailer, en alweer hebben ze zich niet echt aan het boek gehouden xO In de trailer al niet xP

    waar bazeer je dat op want ik vindt juist dat ze zich heel goed aan het boek hebben gehouden :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    (...)
    waar bazeer je dat op want ik vindt juist dat ze zich heel goed aan het boek hebben gehouden :X

    Idd in de trailer al wel, want dat met Laurent is 2 scenes gemonteerd. Want ineens heeft Jake geen shirt meer aan :P


    -

    Misschien komen de acteurs wel richting Europa voor de release hier, misschien komen ze naar NL of BE :'D


    -

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Idd in de trailer al wel, want dat met Laurent is 2 scenes gemonteerd. Want ineens heeft Jake geen shirt meer aan :P

    ja dat wel :P
    *spoilers*
    maar bv edward ging weg omdat jasper bella aanviel klopt bella kreeg snee in haar arm door val klopt. Jacob vermoord laurent klopt. Jacob is een weerwolf. klopt.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2009 - 11:16 ]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Dat zou kunnen =D

    Engeland is dichter bij ons dan bij Amerika (A)


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    In België is het 18 november.
    (puh)

    Selfdestruct schreef:
    Ik zit net te denken...
    Waarschijnlijk komt hij in NL dan dus als 1e uit, zouden de Twilight sterren er dan ook zijn?! :'D

    OMG als da zo iis kom ik naar Holland :O
    op 1 of andere manier geraak ik daar wel :D


    Use Your Head,, But Live In Your Heart ♥