• Nee, dit keer gaat het niet over Tokio Hotel. Niet helemaal tenminste :X. Ik liep vandaag door de winkelstraat van Venlo en zag ze bij de h&m hangen. Die van Tokio hotel is al onderweg met de post, maar toch wilde ik even binnen kijken naar de andere shirts. En ik vond die van Dita & Katy eigenlijk heel erg leuk. Weet niet of iemand ze gezien heeft? Maar uiteindelijk heb ik besloten om het neutrale Fashion against aids shirt te kopen. De grijze met het logo erop. Want ik had zoiets van ja, mooi shirt, laat ik ook maar is iets goeds doen voor een of ander doel. Zo eens op zijn tijd mag dat wel.
    Wie heeft er nog meer een shirt gekocht/of wil dat nog doen, enkel voor het goede doel? Of gaan jullie alleen puur af op de shirts van de artiesten en omdat ze door de artiesten ontworpen zijn?

    Fashion Against Aids, H&M homepage. Voor foto's van de shirts alleen staat die van mij er niet tussen. =.= ->>
    Mijn shirt
    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: linkje.)


    Wie du mir, so ich dir.

    hoe zien ze eruit dan?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben niet van plan om een shirt te kopen, maar ik vind het wel een goed initiatief.

    Er staat agaist ipv against. :X


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb het shirtje van Yelle en ik heb hem niet gekocht omdat artiesten ze hebben ontworpen(hebben ze toch niet), maar omdat ik ze mooi vond

    Ik ga morgen even bij de H&M kijken of er leuke bij zijn, en idd vooral omdat ze voor het goede doel zijn.


    I am an idiot, I move.

    Happysnail schreef:
    Ik ben niet van plan om een shirt te kopen, maar ik vind het wel een goed initiatief.

    Er staat agaist ipv against. :X
    Hahah wat ben ik toch ook een loser. Even veranderen dan maar.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik als ik mag, omdat het van TH is en omdat ik het shirt mooi vind. Maar vooral omdat de betekenis erachter heel mooi is. Het goede doel dus. :Y)


    -

    Ik heb geen shirt gekocht maar heb wel gekeken, ik vond ze best wel gaaf.


    we've only said goodbye with words

    ik vind die met die condooms leuk x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    ik vind die met die condooms leuk x'D
    Ja die vond ik ook ontzettend tof maar die hadden ze niet meer in mijn maat :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vindt die eigelijk een vn de mooiste :Y)
    en ik vindt t dom dat mense er een kopen omdat hun favo artiest die t-shirt heeft ontworpe..


    Imperfection Is Beautiful

    Ik wil die van Yoko Ono of van Yelle. Een beetje vanwege het goede doel, maar voornamelijk omdat ik die twee shirts erg leuk vind ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hé, die heb ik ook állang! Die van de campagne zelf dan, he. Na-aperd. o.o En ik heb die van Yelle, Cindy Lauper, Tokio Hotel en meer niet. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik vond die van Katy Perry mooi, maar da's een body dusja =='.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb die van Yelle alleen. en mijn broer die van moby.
    eigenlijk vind ik het een gaaf initiatief maar ik wil gewoon een leuk shirt en daar gaat het er even meer om voor mij. want ik heb ook nog shirts van hun vorige collectie die ook naar het aidsfonds ging hier liggen.


    We can only learn to love by loving.

    niks voor my.


    damn. :$