• he hey mensen.

    Ik heb twee (quizlet)series genaamd:
    Me,myself and i
    en how TMF changed my life

    et heel leuk vinden als jullie ze eens gingen proberen want ik schrijf ze maar (bijna) niemand vult ze in. dus effe uitleg

    Me,myself and i:
    Het gaat over een meisje genaamd Jamie-Lee. Ze woont met haar ouders op dubai. Ze is rijk en woont in een groot huis (vie ook wel te verwachtten DUBAI). Dat komt doordat ze de dochter van Monique en David de Bruijn is. De eigenaren van de hotel keten: De Bruyn hotels. Haar beste vrienden zijn drie jongens genaamd: Amber (18) Wessel (19) Robin (17). Het zijn drie jongens omdat Jamie-Lee niet zo goed met meisjes op kan schieten, Omdat dat nogal verradelijke typjes zijn. Behalve haar vriendin Lisa dan. haar uiterlijk: Lang cacaobruin haar, Groen blauwe ogen,lichte huid, eigen kleding stijl


    ♥How TMF changed my life:
    het gaat over Chrissy Hope. Het nichtje van Damien Hope. De TMF VJ (die erg bekend is bij TH fans uit NL maar niet positief :P). Chrissy gaat vaak mee naar de TMf studio's met haar neef. altijd blijft ze achter de camera mee kijken. Totdat er op een dag iets anders gaat en voor de camera meot staan al snel word ze aangenomen als vaste VJ en mag ze allerlei items doen
    uiterlijk:zwart haar tot net boven haar schouders, bruine ogen, lichte huid, eigen kleding stijl
    karakter:lief,aardig,spontaan,eigenwijs en afentoe een beetje (te) druk.


    alle verhalen zijn in normaal nederlands geschreven met hoofd letters en punten zodat het wa beter begrijpbaar is voor mensen met dyslexie en omdat ik het zelf gewoon fijner vind ook zijn de verhalen in de ik voorm geschreven en niet in de jij vorm voorbeeld

    ik vorm: 'Maar wat bedoel je?' vroeg ik.
    jij vorm: 'Maar wat bedoel je?' vroeg je.

    beide verhalen gaan over TH en wat voor LS het word is nog niet zeker dat word gewoon afwachtten ik hoop dat ik hierdoor wat meer lezers aantrek en dat dus al mijn moeite en tijd die ik hierin heb gestoken niet voor niets is.


    Xxjes- YOU.KNOW.WHO

    niemand die geintresseerd is?

    Gaa nou verder met
    How TMF changed my life :P


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    BEN IK MEEEEEE BEZIG ALLEEN HIJ WORD WAT LANGER EN IK HEB NIET VEEL INSPI AMAR IK BEN ER ALLAAAAAAANG AAN BEGONNEN DUS FF GEDULD IK BELOOF DAT HIJ ER VANDAAG OP KOMT EN DAN MAG JIJ HEM ALS EEEEEEERST LEZEN (en als eerst eenr eactie achter laten :P)

    Xxjes- YOU.KNOW.WHO

    BEN IK MEEEEEE BEZIG ALLEEN HIJ WORD WAT LANGER EN IK HEB NIET VEEL INSPI AMAR IK BEN ER ALLAAAAAAANG AAN BEGONNEN DUS FF GEDULD IK BELOOF DAT HIJ ER VANDAAG OP KOMT EN DAN MAG JIJ HEM ALS EEEEEEERST LEZEN (en als eerst eenr eactie achter laten :P)

    Xxjes- YOU.KNOW.WHO


    Hmpf, Ik wacht nog altyd hoor (A)
    IK WACHT VEELS TE LANG!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    HIJ IS EEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR NOU IK HOOP DAT JE NU EHEL BLIJ BENT WANT IK EHB M'N BEST GEDAAB MAAR IK WAS GEWOON SUPER DUPER INSPILOOS :P

    (K)-YOU.KNOW.WHO

    nog steeds niemand geinteresseerd op Damnrose nadan? :(

    (K)- YOU.KNOW.WHO