• Mhuha, hoe schaam is dit:
    een vriend van mij vroeg aan een vriendin van mij of ze wat geld had. Ze haalt haar geldbeugel uit, doet die open en daar zat een tampon tussen haar geld. Mijn vriendin helemaal rood aanlopen en mijn vriend stiekem lachen.
    Nog iemand iets schaam meegemaakt met tampon/maandverband?


    -

    Goshie, bij ons hebben we gewoon tampons in onze pennezak zitten. Jongens zien die ook. :')

    Toch helemaal niet erg. :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    haha zovaak
    rolde er een paar uit me tas ofzo
    of moet ik midden in de klas gaan zeggen; ik ben ongesteld.

    en dat is áltijd onder wiskunde.
    wiskunde brengt ongeluk.


    AAP

    zo erg is dat toch niet?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    ahhaah, lachuuuun. 8D
    Ik heb niks als die tories meegemaakt, dus ja. Niet eens ongesteld geweest.


    ok

    Ik zou me dood schamen !<#)


    .

    Maakt mij niets uit als de jongens dat zien. (': Wel: Er was eens felle wind en ik nam mijn gledbeugelding uit mijn zak en ineens vliegt zo'n maandverband weg. xD Was wel lollig ..


    Don't be a drag, just be a queen.

    Vorig jaar, in de basisschool gingen we zwemmen en ik had mijn regels plots op school gekregen en had dus niets bij..
    Moest ik tegen al die leerkrachten gaan zeggen dat ik mijn regels had, omdat ik dus niet mee kon zwemmen. (Ze zaten natuurlijk állemaal samen.) :X


    Let the Night embrace you

    Ik niet, mijn vriendin wel. We liepen eens samen over de speelplaats en ze wou iets uit haar zak halen. Doet ze haar ritsje open, valt het doosje met tampons er uit en valt open op de grond. Al haar tampons verspreid over de speelplaats. Iedereen natuurlijk kijken :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Meadow schreef:
    Vorig jaar, in de basisschool gingen we zwemmen en ik had mijn regels plots op school gekregen en had dus niets bij..
    Moest ik tegen al die leerkrachten gaan zeggen dat ik mijn regels had, omdat ik dus niet mee kon zwemmen. (Ze zaten natuurlijk állemaal samen.) :X

    dat is k*t...
    zelf heb ik nog niet echt iets meegemaakt van schaammoment met tapons enzoo... gelukkig (A)

    JA! Maar ik schaam me daar niet voor. Een vriend van mij, wou kijken wat er in me tas zat. Dus ik zeg 'Pas op, er zitten wel bommen in'. Hij gaat kijken. En vind tampons. 'ZE HEEFT KOGELS! ZE HEEFT KOGELS IN HAAR TAS!' en meneer begint met de tampon te zwaaien x'D t was eerder grappig dan schaamtelijk


    The economy is suffering, let it DIE!

    bij ons hangen ze tampons met rode alcoholstift aan in de bomen. Moeten de leerkrachten dat met rooddoorlopen gezichten het uit die bomen gaan halen. ;D


    It even took me by surprise

    Bij ons waren ze een keer met tampons door de klas aan het gooien :Y)


    I'd rather go naked than wear fur.

    De eerste keer was ik doorgelekt in mijn witte broek :Y)
    Maar nee, niet echt nee. [:

    Masterpiece schreef:
    ahhaah, lachuuuun. 8D
    Ik heb niks als die tories meegemaakt, dus ja. Niet eens ongesteld geweest.

    Jij hebt geluk!
    ik was het al op mijn 11e. ><

    LotteLampje schreef:
    JA! Maar ik schaam me daar niet voor. Een vriend van mij, wou kijken wat er in me tas zat. Dus ik zeg 'Pas op, er zitten wel bommen in'. Hij gaat kijken. En vind tampons. 'ZE HEEFT KOGELS! ZE HEEFT KOGELS IN HAAR TAS!' en meneer begint met de tampon te zwaaien x'D t was eerder grappig dan schaamtelijk

    Hahahahaha omg ik zou out gaan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.