• Mhuha, hoe schaam is dit:
    een vriend van mij vroeg aan een vriendin van mij of ze wat geld had. Ze haalt haar geldbeugel uit, doet die open en daar zat een tampon tussen haar geld. Mijn vriendin helemaal rood aanlopen en mijn vriend stiekem lachen.
    Nog iemand iets schaam meegemaakt met tampon/maandverband?


    -

    Beter dan dat er een extralargegigamaandverbandverpakking uitvalt. En ze weten toch wel dat je ongesteld wordt.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Bij zo'n meisje dat ik ken viel d'r een condoom uit haar portomoneexD
    Dat was ook schamen voor haar:O


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    LotteLampje schreef:
    JA! Maar ik schaam me daar niet voor. Een vriend van mij, wou kijken wat er in me tas zat. Dus ik zeg 'Pas op, er zitten wel bommen in'. Hij gaat kijken. En vind tampons. 'ZE HEEFT KOGELS! ZE HEEFT KOGELS IN HAAR TAS!' en meneer begint met de tampon te zwaaien x'D t was eerder grappig dan schaamtelijk
    OMFG echt hé 'ZE HEEFT KOGELS' XD Omfg -strijk-


    I live for the applause, you will die for it.

    Mijn viendin had wel eens een domme blunder met inlegkruisjes..

    We gingen s morgens naar de kluisjes om onze jassen er in te doen en opeens zat op haar kont een inlegkruisje.. Gelukkig zag je het niet door het lange jas.. Dus ik trek het snel er van af en smijt het op de grond.. Gelukkig was hij schoon.. Dus ik schoot in de lang en vroeg waarom ze dat had.. en toen zei ze zo heel droog.. Aahh jaa die was ik kwijt toen ik s morgens een nieuwe er in wilde doen xd.. Ik heb me dood gelachen want de congere had hem opgeruimd..


    ...

    @NERDHEAD: die is zoo erg! xD


    Let the Night embrace you

    Broadway schreef:
    De eerste keer was ik doorgelekt in mijn witte broek :Y)
    Maar nee, niet echt nee. [:

    dat lijkt me kut... :Y)

    Bij ons had zo'n paar domme mensjes gewoon een tampon aan iemand z'n boekentas gebonden en lagen ze zelf strijk te gaan. Nou ik gewoon gaan zeggen.
    Vond Charlien het leuk om daarna in de klas er met rood op te tekenen x'D Die leerkracht ineens echt kwaad 'Stop die tampon eens weg!'ö
    Na niet schaamtelijk maar op dat moment wel grappig x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    LotteLampje schreef:
    JA! Maar ik schaam me daar niet voor. Een vriend van mij, wou kijken wat er in me tas zat. Dus ik zeg 'Pas op, er zitten wel bommen in'. Hij gaat kijken. En vind tampons. 'ZE HEEFT KOGELS! ZE HEEFT KOGELS IN HAAR TAS!' en meneer begint met de tampon te zwaaien x'D t was eerder grappig dan schaamtelijk

    Ik zei dat van die kogels! D;


    blame the bully.

    Ik niet , maar mijn vriendin wel.
    Haar moeder was zo slim geweest om haar een paar tampons in de etui te leggen. Haar andere vriendin zag dat, pakte een tampon en ging de hele klas rond om dat te laten zien.

    ja, ik heb gaare mensen in de klas >.>

    ik zou niet hoeven lachen hoor :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.