• Ja, de proeftijd van de nieuwe moderators zit erop. Uiteindelijk zijn er twee waarvan we afscheid hebben moeten nemen. Waarom of hoezo gaat de rest verder niets aan.

    Verwelkom dus de definitieve nieuwe mods:

    UseSomebody
    Hopeless
    Meadow
    xBiteMe
    Happysnail
    Rickjuh
    xGORGEOUS
    en
    Undiscovered

    Giller.
    En tegen mij zeggen dat er niemand weg zou gaan. Nee, jippie. Fijn.
    Ja sorry. ik kom terug van vakantie, heb niet goed geslapen ben dus chaggerijnig als het maar kan, en dan krijg ik dit.
    Ja I'm Sorry maar dán word het me toch even te veel. ><

    gefeliciteerd aan de gene dat blijven en jammer voor de gene dat het niet hebben gehaalt.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    @ Bar, kan me voorstellen dat je dat kut vind. Maar sind wanneer en door wie is dat gezegd dan?


    Wie du mir, so ich dir.

    Broadway schreef:
    Giller.
    En tegen mij zeggen dat er niemand weg zou gaan. Nee, jippie. Fijn.
    Ja sorry. ik kom terug van vakantie, heb niet goed geslapen ben dus chaggerijnig als het maar kan, en dan krijg ik dit.
    Ja I'm Sorry maar dán word het me toch even te veel. ><

    Dat zeiden we tegen iedereen omdat we wilde zien hoe ze zich gedroegen als ze dachten dat ze erdoor waren. Of er dan veranderingen op zouden treden, snapje.
    En hopelijk had je wel een leuke vakantie :)

    Gefeliciteerd (Y)


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    KirstenSnaps schreef:
    @ Bar, kan me voorstellen dat je dat kut vind. Maar sind wanneer en door wie is dat gezegd dan?
    Never mind. Ik snap het al.


    Wie du mir, so ich dir.

    Allemaal gefeliciteerd die mod blijven. Ik hoop dat ik ook ooit eens een mod zal worden :)

    Gefeliciteerd. (krul)

    Cherished schreef:
    (...)
    Dat zeiden we tegen iedereen omdat we wilde zien hoe ze zich gedroegen als ze dachten dat ze erdoor waren. Of er dan veranderingen op zouden treden, snapje.
    En hopelijk had je wel een leuke vakantie :)

    Nee, mijn vakantie was doodsaai.
    En ik dacht dat jij de gene was die mij in het team wou hebben, omdat ik zo gezellig was?

    - no offence, en niet mee bemoeien ik had het tegen tara.

    Broadway schreef:
    (...)
    Nee, mijn vakantie was doodsaai.
    En ik dacht dat jij de gene was die mij in het team wou hebben, omdat ik zo gezellig was?

    - no offence, en niet mee bemoeien ik had het tegen tara.

    Je denkt dat ik het alleen voor het zeggen heb in het modforum? Vind dit een nogal rare 'beschuldiging' alsof ik alles bepaal. Dunno of je het gemerkt hebt, maar ik ben er nogal weinig geweest de laatste tijd.
    En ik was inderdaad hard voor, zoals je hebt kunnen lezen.

    Broadway schreef:
    (...)
    Nee, mijn vakantie was doodsaai.
    En ik dacht dat jij de gene was die mij in het team wou hebben, omdat ik zo gezellig was?

    - no offence, en niet mee bemoeien ik had het tegen tara.

    Mensen persoonlijk ergens op aanspreken doe je maar in een GB. Je plaats het op een openbaar forum dus mag ik me er mee bemoeien. Dank u.
    Natuurlijk kijken we ernaar of je in het team past. Wat hebben we aan een mod die geweldig werk leverd maar totaal niet in het team past? Daar schieten we ook niets mee op. Je was in onze ogen, en niet alleen die van Tara, een goede mod. Nou, in eerste instantie dan.


    Bored.

    Gefeliciteerd iedereen die het wel geworden is.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Gefeliciteerd!


    Sexiness the hottest thing that exist

    gefeliciteerd :D


    Nvt

    Iedereen gefeliciteerd, en Renée en Barb, jammer..


    -