• Nou in april ofzo kreeg ik te horen dat TH naar Nijmege kwam, 4 maart had ik al niet mee gemaakt omdat mijn ouders er toen nog niet mee eens waren dat ik fan was van TH! Maar goed, ik vroeg dus aan mijn ouders of ik 14 juni mogt en toen heb ik door veel zeuren het voor elkaar gekregen! Ik dus helemaal blij, maar er was 1 voorwaarde: Er moet iemand met jou mee! Dus ik in de klas vragen wie mee wou, en toen zei een vriendin van mij dat ze geen fan was maar wel mee wilde. Ik dus helemaal hyper, en ik zit achter de pc om de kaartjes te bestellen word ik ineens toegevoeg aan een groot msn gesprek, een ruzie! Onze kals had weer eens ruzie en er werd flink gescholden, toen kwam ik: HALLO!!! Kap eens, we zijn een klas! En toen werd mijn vriendin boos (die mee zou gaan dus) op mij omdat ze dacht dat ik partij koos voor de andere (dus absoluut niet!) en zij ze dat ze neit meer mee wildel. Ik baalde echt heel erg omdat we ruzie hadden en omdat ik die hotties niet live kon horen en zien! En dus heb ik 14 juni ook al niet mee gemaakt :(
    En dan nu het ergste, sins die dag noemen ze me allemaal een Fake-fan omdat ik nog nooit naar concert ben geweest, toen hoorde ik over 13 juli en toen begonnen ze allemaal in de klas: Whaha Fake-fan gaat naar een concert! Maar dat kan niet wand ze is Fake! En Bill is een wijf! Nou wil ik jullie menig, bn ik echt een fake-fan of niet?!
    xoxo
    PS: 13 juli mag ik ook al niet --'


    Tears are crashing out of my eyes

    Nee hoor!
    Dan ben jij echt geen Fake-fan.
    Jij kan der ook niks aandoen dat je de 1e keer niet van je ouders mocht, en de 2e keer die vriendin je liet zitten!
    Je moet ze gewoon negeren!


    i can't pretend you're nothing special

    Meid,
    Tuurlijk ben je geen fake-fan.
    Sterker nog, ik ben al 2 jaar fan en ik ben naar nog geen ene concert geweest :(
    (Omdat men ouders begonnen te zeuren en nouja You Know)
    Je moet het gewoon negeren ;)


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Je bent vast wel fan.
    Maar tis gwn gierig van je ouders.
    & wat heb jij een stomme klas, zeg

    Wat heb jij een klotekindjes in je klas.


    Life is hard and then we die

    Tuurlyk ben je dan geen Fake.
    Kan jij er wat aandoen. ^^

    Fakers zijn de Mensen, Die WEL gaan terwijl ze niet eens fan zijn. ^^

    Tuurlijk niet... Wat maakt het nou uit dat je nog nooit naar een concert van ze bent geweest,
    ik ook nog niet...
    Stomme ouderpersonen -_-


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    geen fake!!

    en bijdewee mijn eerste concert was va k3:D[*ben-er-nog-trots-op*:D