• Nou in april ofzo kreeg ik te horen dat TH naar Nijmege kwam, 4 maart had ik al niet mee gemaakt omdat mijn ouders er toen nog niet mee eens waren dat ik fan was van TH! Maar goed, ik vroeg dus aan mijn ouders of ik 14 juni mogt en toen heb ik door veel zeuren het voor elkaar gekregen! Ik dus helemaal blij, maar er was 1 voorwaarde: Er moet iemand met jou mee! Dus ik in de klas vragen wie mee wou, en toen zei een vriendin van mij dat ze geen fan was maar wel mee wilde. Ik dus helemaal hyper, en ik zit achter de pc om de kaartjes te bestellen word ik ineens toegevoeg aan een groot msn gesprek, een ruzie! Onze kals had weer eens ruzie en er werd flink gescholden, toen kwam ik: HALLO!!! Kap eens, we zijn een klas! En toen werd mijn vriendin boos (die mee zou gaan dus) op mij omdat ze dacht dat ik partij koos voor de andere (dus absoluut niet!) en zij ze dat ze neit meer mee wildel. Ik baalde echt heel erg omdat we ruzie hadden en omdat ik die hotties niet live kon horen en zien! En dus heb ik 14 juni ook al niet mee gemaakt :(
    En dan nu het ergste, sins die dag noemen ze me allemaal een Fake-fan omdat ik nog nooit naar concert ben geweest, toen hoorde ik over 13 juli en toen begonnen ze allemaal in de klas: Whaha Fake-fan gaat naar een concert! Maar dat kan niet wand ze is Fake! En Bill is een wijf! Nou wil ik jullie menig, bn ik echt een fake-fan of niet?!
    xoxo
    PS: 13 juli mag ik ook al niet --'


    Tears are crashing out of my eyes

    fake-fan ?? :|:| waarom??
    ik ben ook nog maar naar 1 concert geweest hoor. omdat je nog nooit naar een concert bent geweest ben je niet meteen fake. ik vind dat echt onzin want ik weet zeker dat je lang niet de enige fan bent die nog nooit naar een concert is geweest!

    xx


    She said: I gotta find out for myself

    Tuurlijk ben je dat niet.
    Ik haat dat meisje.


    ok

    natuurlijk niet. dan ben ik ook een fake fan:S ik ben namlijk ook nog niet naar een concert geweest;) egt dom als je voor fake fan word uitgescholden omdat je nog nooit naar een concert geweest bent...(krul)


    "Don't look back, you're not going that way."

    tuurlijk niet! Ik ben tokio hotel fan door hart en nieren, al 4 jaar lang! En nog nooit heb ik ook maar 1 concert bijgewoond!
    Ik wil ook dat mijn allereerste concert van hun heel speciaal wordt, ik ga er kamperen (3 dagen op voorhand) met allerlij vriendinnen en het wordt beslist leuk! Daarom maakte ik ook geen aanstalte om te gaan naar Werchter Boutique. De eerste keer blijft altijd hangen, zeg ik, en nee je bent geen fake fan! En wat weet jou klas daar nou van? Volgens mij kennen ze geen echte fake-fannen!!!!

    je bent niet fake omdat je niet naar concerten mag gaan ! je bent fan als je hun musiek mooi vind / niet over hun kan zwijgen enz enz. Wat idioot om je een fake fan te noemen !


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    tuurlijk niet! Die mensen weten niet wat een ''fake-fan'' is of inhoud;)
    Maar dit is gewoon door omstandigheden, daar kan jij niets aan doen;)

    xx<33


    bla bla bla

    negeren die handel :3..
    ik hoorde laatst van mijn nicht [die ook "THfan" is] dat je pas een echte fan bent als je je kamer vol hebt hangen met TH, kbedoel, WAAR SLAAT DAT OP O__o?! like kom op heeh, dus dat wil zeggen datk geen echte fan ben?
    tzelfde ist met jou, gewoon schijt aan hebben, dat is het beste :V


    I don't need words to feel those lips.

    negeren die handel :3..
    ik hoorde laatst van mijn nicht [die ook "THfan" is] dat je pas een echte fan bent als je je kamer vol hebt hangen met TH, kbedoel, WAAR SLAAT DAT OP O__o?! like kom op heeh, dus dat wil zeggen datk geen echte fan ben?
    tzelfde ist met jou, gewoon schijt aan hebben, dat is het beste :V
    nouja succes, & sterkte n__n!


    I don't need words to feel those lips.

    Omg je ent zo hard niet fake ö

    het is toch niet omdat je nog nooit nr een concert ging, dat je ze niet goed vind?

    Plies, trek er je echt niets van aan!


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Tuurlijk niet, als jij niet mag of kan of niemand wil mee kan jij er tog niks aan doen

    jow ik wis niet dat er in juli een was !
    srry maar het is wel kut voor je zeg ! ik heb wel 4 maart mogen mee maken mijn eerste concert :D
    ene juni wask er niet bij ¬¬maar denk niet dat je een fake fan bent !!
    een beedje fan is zoiezow fan en fake fan is gwn nja geen fan !!


    A Noble was Born in Chaos

    tuurlijk niet joh :o


    It's not the same without you.

    N0u jij hebt echt een rare klas zeg, tuurlijk ben je niet fake als je niet naar een concert van TH kon gaan.. Je wilde wél gaan, daar gaat het om ^^
    En er zullen ook heel veel fake fans naar concerten gaan dus naar een concert gaan maakt je niet een betere fan ofzo x3
    Maar het is wel geweldig om je idolen te zien &ze live te horen spelen!! En dáárom gaat het bij mij juist.. =3
    Oke let maar niet op mij ik zeg weer allemaal rare dingen x3


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Hey,,
    Dankje wel voor jullie reacties, ik zit nu op een andere school omdat we verhuist zijn en hier doen ze neit moeilijk! =D


    Tears are crashing out of my eyes

    Meis, luister.
    Je bent echt niet fake. Een concert is niet iets wat je meer fan maakt van Tokio Hotel, hoor.


    -