• Bij ons staat tmf op en mijn stiefpa kwam er bij zitten. Toen kwam Lady GaGa's lovegame en ik zeg: "Dat is nou is muziek!". En toen hij: "Dat trekt nergens op. En die is wel lelijk hé." En toen zei ik: "Die is gewoon geweldig." Dus hij denken en toen dacht hij slim te zijn. "Ja, u muziek. Over 2 jaar hoorde daar niets meer van. Net als bij Tokio Hotel. Die hoorde ook niet meer." 2 seconden later draaien ze Monsoon. xD Dus dat was wel gepest. Maar waarom draaien ze alleen monsoon? TH heeft nog zoveel betere liedjes. ;p


    Don't walk away and leave without a reason.

    loop nu maar eens de h&m binnen ze draaien alleen de engelse nummers..:(

    me moeder vind lady gaga net een travestiet:X


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    JloveTH schreef:
    loop nu maar eens de h&m binnen ze draaien alleen de engelse nummers..:(

    me moeder vind lady gaga net een travestiet:X


    Omg, xD
    en ik ga er eind juni heen, eindelijk :D


    Don't walk away and leave without a reason.

    Ik vind monsoon ook niet de beste

    OMdat dat het lietje is waar ze mee zijn doorgebroken..
    En ik vind eht ook niet de beste song..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Monsoon is ook niet hun beste liedje, maar ze zijn ermee doorgebroken en veel mensen die zelfs TH haten vinden Monsoon een goed nummer. En veel mensen vinden de duitse liedjes niks dus draaien ze alleen de engelse songs. Helaas voor de fans, maar ik ben gewoon blij dat ze TH überhaupt nog draaien! :'D


    -

    Monsoon heeft voor mij wel een betekenis voor mij dus ik luister het liedje eigenlijk best vaak...


    -

    :O Ik en mijn vader waren ook zo bezig. Iets dat er op trok. Ik : Dat is nu nog eens muziek . Hij ; trekt op niets en die zangeres ook al niet . Ik : papa da's ni waar !! Hij : Jawel en binnen een paar maanden hoor je er niets meer van zoals uwen Tokio Hotel . Minuut later Monsoon op tmf . . Ik : Papa , dat is wel eventjes een afgang !.

    Laatst zag ik ook Monsoon op TMF.
    Ik vind dat ze beter 'An Deiner Seite' moeten draaien, desnoods de Engelse versie. 8D
    Die is vééél mooier.


    ok

    Je hebt met je eerste reactie je topic omhoog getrapt dat is verboden :X
    Maar nog nooit gehad.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik heb übers ende der weld en spring nicht en don't jump erop gezien

    goede oude tijd....
    Nu zie je niets meer van TH op tmf....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Dat vind ik best wel komisch. (':


    Love is the movement.

    Wuhahaha xD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    De enige keer waar er tenminste verschillende liedjes kwamen was met die top 10. B)


    -

    Whahaha your dad got owned :Y)


    I don't need words to feel those lips.

    Gedist :')
    Monsoon is de enige die TMF durft uit te zenden :Y)


    .