• Vandaag was het opendeurdag bij nons op school.Ik heb met nog een paar mensen van mijn klas van 10-12 u schakelingen (bij electriciteit)gemaakt.Andere kinderen deden bv.:bouw,metaal,lasse,hout,enzo..
    En jullie?


    I need you like a heart needs a beat

    wij hebben geen opendeurdag op onze school (:


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    wij hebben geen opendeurdag op onze school (:
    Nee?


    I need you like a heart needs a beat

    Wat is een opendeurdag?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    Wat is een opendeurdag?

    Wel dat is een dag in het jaar dat het school laat zien hoe het bij hen er aan toe gaat.Bv.:welke richtingen je kunt volgen.Bij ons op school kun je o.a. hout,bouw,metaal en electriciteit volgen.De leerlingen doen dan een van die dingen zodanig dat eventueele kinderen uit het 6de leerjaar kennis kunnen maken welke richting ze willen volgen en welke school natuurlijk.

    K hoop dat je er een beetje aan uit kunt...


    I need you like a heart needs a beat

    bij ons is de opendeurdag al geweest : )


    Magic never ends.

    BeatControll schreef:
    (...)
    Wel dat is een dag in het jaar dat het school laat zien hoe het bij hen er aan toe gaat.Bv.:welke richtingen je kunt volgen.Bij ons op school kun je o.a. hout,bouw,metaal en electriciteit volgen.De leerlingen doen dan een van die dingen zodanig dat eventueele kinderen uit het 6de leerjaar kennis kunnen maken welke richting ze willen volgen en welke school natuurlijk.

    K hoop dat je er een beetje aan uit kunt...

    OOooh gewoon een open dag.:Y)


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Oh, een open dag. Bij mijn toekomstige school zijn die allang geweest.


    -

    ja, in januari al. ik heb meegeholpen bij wiskunde. mijn allerbeste vak, AHUM. maar we moesten de mensen helpen met puzzeltjes oplossen. nouja, we hebben gewoon de helft van de tijd rondgelopen door de school heen.. niet echt geholpen. was wel vet leuk. 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Bij ons is die allang geweest :') Had geen zin om te helpen, want dat had bij Frans gemoeten.. ;O


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Bij ons was dat ook, maar bij ons helpen alleen scheikunde-nerds, want vdr is er nix te doen x'D


    I want my bloody cheese now!^^