• Ná goed, zoals iedereen weet zijn het vandaag dus stemmingen. voor het Europese parlement én (in België dan) ook nog eens voor de Vlaamse regering. Aangezien ik zo'n maandje geleden ben verjaard het ik toch weer het 'grote geluk' (sarcasme druipt eraf) om te gaan stemmen.
    Ik ben nu al pissed aangezien mijn vader moet bijzitten en dat inhoudt dat hij daar moest zijn om 8 uur. ALs wekker neemt hij natuurlijk de telefoon dus om half 7 ging de telefoon al. Of dat niet genoeg was ging de wekker van mijn moeder (die nu in Cuba zit) gewoon doodleuk af om kwart voor 7 zodat ik hem nog kon gaan uitzetten. Daarna vond mijn vader het attest van mijn moeder niet (aangezien zij niet moet gaan stemmen) dus werd ik doodleuk om 20 na 7 wakker geroepen (ik sliep eigenlijk niet meer) en kon ik gaan zoeken =='.
    En nu kan ik nog doodleuk naar het stembureau gaan fietsen =='.

    Iemand die toevallig ook nog moet gaan stemmen?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Donderdag? Dus jullie waren er al van af^^. Nou je bent niet verplicht om te zeggen voor wie je hebt gestemd hoor, zeg ik ook niet, gaat niemand aan volgens mij ^^.
    Zogezegd tegen hem zijn en dan toch zoveel stemmen? Echt raar eigenlijk!ö

    Jaa :o Geert deed het echt damn goed. Ongelovelijk.
    Goed voor z'n ego :'D

    Hij zie nog he:
    'Dit is het moment waarop het kabinet moet opstappen en nooit meer terug moet komen.' xD Ahahahha ik ging stuk.

    Cherished schreef:
    (...)
    Jaa :o Geert deed het echt damn goed. Ongelovelijk.
    Goed voor z'n ego :'D

    Hij zie nog he:
    'Dit is het moment waarop het kabinet moet opstappen en nooit meer terug moet komen.' xD Ahahahha ik ging stuk.

    Hopelijk dat de Tweede Kamer nu eindelijk eens wakker word! Want als de PVV wint zit er toch echt iets fout! XD


    -

    Rickjuh schreef:
    PVV! (dance)


    Chase you down until you love me

    Nee, duurt nog lekker 3 jaar. :'D


    Love is the movement.

    Dit is mijn broer zijn eerste jaar, en hij wou écht niet voor Groen stemmen.
    Maar mijn papa, mama, broer en zus zijn net geweest.
    Ik nog niet (krul)


    everything you imagined, and more...

    goddank niet. Maar bij ons in Nederland werd er al gestemd.


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Nee, gelukkig xD
    ik heb ook lekker lang geslapen :Y)
    <3.


    Your Butt is Mine!

    SHAKExSKITT schreef:
    Nee, gelukkig xD
    ik heb ook lekker lang geslapen :Y)
    <3.

    Gelukzak! Ik ben al van 20 na zeven uit m'n bed.
    *drop dead*


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Volgende verkiezingen mag ik gaan. Deze keer moest mijn broer gaan. En hij vond het zo leuk XD


    It's all for you, my butterfly.

    xDISCOSTICK schreef:
    Nee, duurt nog lekker 3 jaar. :'D

    Geniet nog maar van die drie stemloze jaartjes^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mijn oudere broer is nu weg. En hij had, toen hij vertrok, nog geen flauw idee op wie hij ging stemmen. Volgens mij gaat hij gewoon bolletjes inkleuren x'D


    Never run out of reasons to smile...

    je bent niet verplicht te stemmen :]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Hm ik mocht dit jaar nog niet stemmen, maar vorig jaar wel. Ik heb wel alvast de stemwijzer gebruikt en daar kwam De Groenen & Groenlinks als hoogste uit en Pvv onderaan. (nerd)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherished schreef:
    (...)
    Aha, nee niet verplicht, ik heb wel gestemt, op wie zeg ik niet x] Maar dat was bij ons donderdag al.
    Anw ik moest daarna de stemmen dus tellen. Echt zó grappig. Geert had focking veel stemmen bij ons :'D Ik moest echt lachen toen die stapel echt 1000x groter was dan de andere. Gewoon omdat iedereen zogenaamd tegen hem is, maar wel op hem stemmen :'D
    Dat komt zo had door die achterstandswijk naast ons, my god.


    weetje hij is dan misschien qua tolerantie tegenover buitenlanders niet zo sociaal ingesteld. Maar waarschijnlijk is hij wel de hele tijd de dwarsligger. En hij moet niks van die beligische wetten voor boeren en vrachtwagen chaufeurs daardoor heeft ie ook heel wat stemmen want hun werk wordt dan bijna onmogelijk om mee rond te komen (keek TV (krul))


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    MissShinoda schreef:
    je bent niet verplicht te stemmen :]
    In België wel, maar je kan nog altijd ongeldig stemmen=D (ook dat wordt uitgelegd op de papieren die in het stemhokje hangenx'])


    Get outta my head!