• Ná goed, zoals iedereen weet zijn het vandaag dus stemmingen. voor het Europese parlement én (in België dan) ook nog eens voor de Vlaamse regering. Aangezien ik zo'n maandje geleden ben verjaard het ik toch weer het 'grote geluk' (sarcasme druipt eraf) om te gaan stemmen.
    Ik ben nu al pissed aangezien mijn vader moet bijzitten en dat inhoudt dat hij daar moest zijn om 8 uur. ALs wekker neemt hij natuurlijk de telefoon dus om half 7 ging de telefoon al. Of dat niet genoeg was ging de wekker van mijn moeder (die nu in Cuba zit) gewoon doodleuk af om kwart voor 7 zodat ik hem nog kon gaan uitzetten. Daarna vond mijn vader het attest van mijn moeder niet (aangezien zij niet moet gaan stemmen) dus werd ik doodleuk om 20 na 7 wakker geroepen (ik sliep eigenlijk niet meer) en kon ik gaan zoeken =='.
    En nu kan ik nog doodleuk naar het stembureau gaan fietsen =='.

    Iemand die toevallig ook nog moet gaan stemmen?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik moet gelukkig nog niet gaan stemmen (:
    En mijn broer heeft het geluk dat ie 3 juli pas verjaard. x)


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    nope, not yet, maar mijn ouders en broer zijn nu wel gaan stemmen. ^^

    BrokenDreams schreef:
    Ik moet gelukkig nog niet gaan stemmen (:
    En mijn broer heeft het geluk dat ie 3 juli pas verjaard. x)

    De gelukzak!ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Back from voting. Wat een ambetante papieren zeg!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    De gelukzak!ö

    Inderdaad.
    En hoe was het kiezen?


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    BrokenDreams schreef:
    (...)
    Inderdaad.
    En hoe was het kiezen?

    Onhandig Gebeurd nog met rode kleurpotloodjes én véél te grote papieren En boven m'n hoofd was er zo'n bordje met 'potlood niet nat maken!' Geen idee waarom mensen hun potlood nat zouden maken eigenlijk


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Onhandig Gebeurd nog met rode kleurpotloodjes én véél te grote papieren En boven m'n hoofd was er zo'n bordje met 'potlood niet nat maken!' Geen idee waarom mensen hun potlood nat zouden maken eigenlijk

    Zie het al helemaal voor me, mss bedoelen ze ermee dat je de achterkant niet in je mond mag steken ofzo?


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Onhandig Gebeurd nog met rode kleurpotloodjes én véél te grote papieren En boven m'n hoofd was er zo'n bordje met 'potlood niet nat maken!' Geen idee waarom mensen hun potlood nat zouden maken eigenlijk

    Sommige mensen stoppen het puntje van de potlood in hun mond zodat hij beter tekent. Nogal ranzig, maar okay XD
    In NL zijn de verkiezingen donderdag geweest en ik mag nog niet stemmen dus heb dat nog niet gedaan. Ik mag pas over 3 jaar stemmen.


    -

    Hah ik moest de stemmen tellen. :'D Katjing 11,- per uur.

    Cherished schreef:
    Hah ik moest de stemmen tellen. :'D Katjing 11,- per uur.

    Stemmen tellen? Nou is dat daar trouwens verplicht om te stemmen? ^^
    Ná goed, toen ik in het stemhokje stond waren ze naar't schijnt met mijn naam aan het lachen =='.
    'k kan er toch ook niet aan doen dat ik (met mijn tweede naam erbij -en ja die staat natuurlijk op je ID-) Melanie Marleen heet o.o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nee, gelukkig nog niet.


    Think before you act.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Stemmen tellen? Nou is dat daar trouwens verplicht om te stemmen? ^^
    Ná goed, toen ik in het stemhokje stond waren ze naar't schijnt met mijn naam aan het lachen =='.
    'k kan er toch ook niet aan doen dat ik (met mijn tweede naam erbij -en ja die staat natuurlijk op je ID-) Melanie Marleen heet o.o

    Aha, nee niet verplicht, ik heb wel gestemt, op wie zeg ik niet x] Maar dat was bij ons donderdag al.
    Anw ik moest daarna de stemmen dus tellen. Echt zó grappig. Geert had focking veel stemmen bij ons :'D Ik moest echt lachen toen die stapel echt 1000x groter was dan de andere. Gewoon omdat iedereen zogenaamd tegen hem is, maar wel op hem stemmen :'D
    Dat komt zo had door die achterstandswijk naast ons, my god.

    PVV! (dance)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Sommige mensen stoppen het puntje van de potlood in hun mond zodat hij beter tekent. Nogal ranzig, maar okay XD
    In NL zijn de verkiezingen donderdag geweest en ik mag nog niet stemmen dus heb dat nog niet gedaan. Ik mag pas over 3 jaar stemmen.

    Schrijft dat dan echt beter? 'k weet dat je bij innkvisseninktpotloden de punt moet natmaken wilt die schrijven, maar bij gewone potloden? Nou weet ik dat ook weer al^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Cherished schreef:
    (...)
    Aha, nee niet verplicht, ik heb wel gestemt, op wie zeg ik niet x] Maar dat was bij ons donderdag al.
    Anw ik moest daarna de stemmen dus tellen. Echt zó grappig. Geert had focking veel stemmen bij ons :'D Ik moest echt lachen toen die stapel echt 1000x groter was dan de andere. Gewoon omdat iedereen zogenaamd tegen hem is, maar wel op hem stemmen :'D
    Dat komt zo had door die achterstandswijk naast ons, my god.

    Donderdag? Dus jullie waren er al van af^^. Nou je bent niet verplicht om te zeggen voor wie je hebt gestemd hoor, zeg ik ook niet, gaat niemand aan volgens mij ^^.
    Zogezegd tegen hem zijn en dan toch zoveel stemmen? Echt raar eigenlijk!ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay