Ik zie zó veel topics van Twilight, en er zijn hier ook mensen die het niet leuk vinden.
Misschien zijn een Twilightfilter en Twilightsubforum van toepassing?
Een Twilight filter gaat er normaal gezien niet komen omdat de Tokio Hotel filter al zo moeilijk was om te programmeren, maar een subforum kan er wel komen.
Ik hoe niet zo van de rage Twilight maar ja. Zo kunnen we ook een Harry Potter filer maken omdat daar ook quizzen over zijn een Jb een Cb en ga zo maar door en welke rages er nog maar willen komen.
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
Meadow schreef:
Een Twilight filter gaat er normaal gezien niet komen omdat de Tokio Hotel filter al zo moeilijk was om te programmeren, maar een subforum kan er wel komen.
Ja dat is wel waar, maar toch, Q wordt overspoeld 8D.
Uhu. Ik snap ook wel dat mensen zich eraan ergeren en dan zou het wel een goed idee zijn en dan heb je alles bij elkaar, maar ik erger mij er niet aan.
Happysnail schreef:
(...) Uhu. Ik snap ook wel dat mensen zich eraan ergeren en dan zou het wel een goed idee zijn en dan heb je alles bij elkaar, maar ik erger mij er niet aan.
Maar een filter hoeft van mij sowieso niet.
Nee ik zat naderhand al te denken, als iemand een story maakt zie je dat niet bij uitkomsten en nu de series worden omgezet in stories..
Er is soieso maar één filter mogelijk. Een twilight filter is niet mogelijk omdat er al één is voor tokio hotel. Er is ook naar gevraagd toen CB ontzettend in was, maar dat kan gewoon niet.
2Krull4U schreef:
Er is soieso maar één filter mogelijk. Een twilight filter is niet mogelijk omdat er al één is voor tokio hotel. Er is ook naar gevraagd toen CB ontzettend in was, maar dat kan gewoon niet.