• ik vervéél mij dus vraag ik jullie mening!
    Hallo,mijn naam is sanne schäfer en ben 16 jaar.ik heb donkerblond haar dat mooi over mijn schouders valt met puppy bruine ogen.Ik héb nog een zus,jirka is haar naam,zei is een jaar ouder en samen hebben we nog een broer..gustav schäfer.Mét een normale broek en een simpele tshirt en alleen oogpotlood rond mijn ogen ga ik door het alledaagse leven maar voor mijn zus is dat niet genoeg.Zei moet altijd wel iets meer hebben..en duurder trouwens ook,het kon nooit genoeg voor haar zijn ook al heeft ze net zoals mij lang donkerblond haar en puppy bruine ogen,tog verschillen we..en dan niet alleen van de leeftijd.Térwijl ik niet echt lelijk ben maar nog altijd geen vriendje heb komt mijn zus elke week met iemand anders thuis,of laat me zeggen..elke nacht,vooral in het weekend!Mijn broer is niet veel thuis door de tour maar als hij er is doet hij beschermend over mij,volgens mij komt hij niet goed overeen met Jirka,maar tom daarintegen.ik ben ZO verliefd op die gast,maar hij vind het plezant om samen met mijn zus mij altijd zwart te kunnen maken en uit te lachen.ik vraag mij af of ik hem ooit voor mij zal kunnen krijgen?

    Moét ik volgens jullie hier een serie over maken?Én weet er iemand dan een goede naam er voor?

    loveyou

    Jah!!
    Ik vind het een goed idee^^
    Ik zou hem maken!
    xxLoes


    It's all for you, my butterfly.

    Jah!!
    Ik vind het een goed idee^^
    Ik zou hem maken!
    xxLoes

    Jeeeuj tog iemand :'D
    ik begin er morge aan is da goe ? xx

    ja lijkt me een dan een leuke quiz:D

    (K)

    .:°My Life with my Sisther and boyfriends°:.

    en maak er zeker een serie van :D


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    Ja lijkt me heel leuk!!!
    Ik ga hem volgen ;)
    Xx Lisa


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Wil je zegenw nr die er is ? (flower)


    It's all for you, my butterfly.