• Omg die nagels van mijn Zusje zitten in mijn vel het is net een kat AUwwwwwwww dat doet echt pijn!!!!!!!!!!


    hebben jullie tips om een iritant zusje te overleven!!!???


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    ontloop haar? ik heb ggeen idee..

    zelf heb ik wel zusjes maar we hebben eigenlijk nooit ruzie ofzo..gelukkig n_n

    MAM !!!

    stom he maar het werkt wel :P


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Vroeger sloeg ik mijn zusje altijd terug :d Want ze krabte mij ook xd
    Nouja. Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten n_n


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik heb een irritanter zusje, ze weent altijd en altijd en altijd en ze zeurt altijd en altijd en altijd en ze is een baby maar eigelijk is ze al 10 jaar

    wat ik doe: meppen, meppen, bang maken met het liedje Blood Sugar van Pendulum, haar knuffels of gsm afpakken, euhh had ik al meppen gezegd?

    Ik slaag haar graag, ook al weent ze dan, dat doet ze togh al altijd, maar meestal slaag ik ni zo heel hard, dat doet me broer wel


    Don't walk away and leave without a reason.

    ParodyOnLife schreef:
    Als ze ooit bang is en bij je wil slapen, moet je je voeten tegen haar gezicht duwen en het laken over haar smijten :'D

    ervaring chiaar? x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    BananaSplitx schreef:
    hebben jullie tips om een iritant zusje te overleven!!!???


    Vast binden tot ze 16 is en onder je bed bewaren (A) mijn zusje licht er al 2 jaar en moet nog 6 :Y)

    Photography schreef:
    (...)

    Vast binden tot ze 16 is en onder je bed bewaren (A) mijn zusje licht er al 2 jaar en moet nog 6 :Y)

    my god, dat is echt zó hard. x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dreigen dat je haar teruggaat slaan, of eigenlijk gewoon terugpakken. Zo ben ik wel. 8)
    Vertel het tegen je moeder.


    -