• Hey,
    Ik was fan van tokio hotel, maar sinds 11 februari niet meer.
    Maar nu zit ik te twijfelen..
    Ik wil ze niet meer zien en ik vind ze ook niet leuk. Maar ik vind de muziek wel mooi, maar omdat ik hun niet leuk meer vind wil ik de muziek ook niet meer luisteren.. Ik heb geen posters meer van hun in mijn kamer hangen. Maar ik doe nog wel th kleding aan.. En als ik eem poster ofzo zie dan wil ik die wel hebben maar toch ook weer niet.. Zo ook die 'Fashion against Aids' poster ding.. Die wil ik ook wel hebben.. maar toch ook weer niet.. Ik wil ook geen plaatjes of foto's van ze zien enzo..
    Ben ik nog fan of niet? Ik weet het niet echt meer..
    Xx

    Cherished schreef:
    (...)
    Ehm ja ik denk dat dat wel zeker kan.
    Je kunt mij niet vertellen dat mensen ook fan waren geweest als ze er allemaal uit hadden gezien als een kleine snotterende kneuzen. Ik denk trouwens dat je nog wel fans bent, aangezien je dingen nogsteeds wilt hebben. Maarja dat kan natuurlijk ook een gewoonte zijn. En fan van de muziek kan altijd. (:


    Ja da's ook zo. ^^


    -

    Ik ben niet meer fan, maar als ik de oudste liedjes luister, lass uns hier raus ofzo, dan denk ik "Aaaaaah ze waren zo leuk toeeen D:" :'3


    I don't need words to feel those lips.

    ... sinds wanneer zijn er richtlijnen voor fan zijn?


    BAM!

    Je bent gewoon fan, maar op de een of andere manier probeer je t tog van je af te zette? doordat je wel en niet bijv. zon poster wil...


    What makes you different, makes your beautiful!

    Haii Haii ja iik denk dat je nog fan bent maar waarom wil je dan geen poosters enzow meer in je kamer is er wat gebeurd of gezegt dan ?
    en waarom wil je het dan aan de ene kant niet ??

    Volgens mij zit jij in een tweestrijd.:Y)
    Je moet niet tegen jezelf in gaan, doe gewoon wat je wil doen, als je wat wil luisteren, luister je gewoon. Ik denk dat je niet teveel moet gaan twijfelen of je fan bent of niet, daar kom je vanzelf wel achter, denkik.


    Save me with your love tonight.

    Dat weet jij better dan ik..
    Als ze nog net als 'vroeger' waren,, was ik nu nog fan..
    Nu ben ik totaal op ze afgeknapt :X
    Alleen de lietjes van 'vroeger' Vind ik nog hellemaal geweldig,, maar daar houd het bij op..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Creepiee


    R.I.P. Michael Jackson ,, King Of Pop !!

    Ik vind dat je nog wel fan bent van de muziek, maar niet echt meer specifiek van iemand van Tokiohotel;) en dat kan tuurlijk! ik ben ook fan van Muse, maar dan niet van hun zelf maar van de muziek...;)

    (K)


    What makes you different, makes your beautiful!

    RandomRhythm schreef:
    ... sinds wanneer zijn er richtlijnen voor fan zijn?

    Vroeg ik me ook net af.


    Tanya is de beste.

    RandomRhythm schreef:
    ... sinds wanneer zijn er richtlijnen voor fan zijn?

    idd. ;x

    je bent nog een beetje fan denk ik ;p


    Your sex is a killer.

    Ik denk dat je nog wel fan bent. Eigenlijk gaat het fan zijn toch vooral om de muziek, toch? [:


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Ehm, dat weet je zelf toch wel? :'D
    Ik bedoel, dat kan ik niet voor je bepalen.


    ok

    Je bent fan van de muziek
    niet van de jongens zelf (:
    en misschien is het ook een soort drang van een oude gewoonte dat je die posters en dingen draagt?


    Smile with your heart.