• Hey,
    Ik was fan van tokio hotel, maar sinds 11 februari niet meer.
    Maar nu zit ik te twijfelen..
    Ik wil ze niet meer zien en ik vind ze ook niet leuk. Maar ik vind de muziek wel mooi, maar omdat ik hun niet leuk meer vind wil ik de muziek ook niet meer luisteren.. Ik heb geen posters meer van hun in mijn kamer hangen. Maar ik doe nog wel th kleding aan.. En als ik eem poster ofzo zie dan wil ik die wel hebben maar toch ook weer niet.. Zo ook die 'Fashion against Aids' poster ding.. Die wil ik ook wel hebben.. maar toch ook weer niet.. Ik wil ook geen plaatjes of foto's van ze zien enzo..
    Ben ik nog fan of niet? Ik weet het niet echt meer..
    Xx

    Je bent fan van de muziek. Waarschijnlijk er tussen in.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik denk dat jij dat alleen kan bepalen. Maar als ik het zo bekijk vind je de muziek gewoon leuk en/of mooi. Als dit zo is blijf er vooral naar luisteren. Het draait nog altijd om de muziek en niet om de personen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    AimeeForever schreef:
    Je bent fan van de muziek. Waarschijnlijk er tussen in.


    Is er nu dan ook al een argument genaamd 'fan van de jongens' ?
    Wow. ¬_¬'
    In dat geval kun je, vind ik niet alleen fan zijn van de jongens. Dan vindt je hun uiterlijk leuk, maar die muziek niet. Dan ben je nog geen fan.


    -

    Esmaye schreef:
    (...)

    Is er nu dan ook al een argument genaamd 'fan van de jongens' ?
    Wow. ¬_¬'
    In dat geval kun je, vind ik niet alleen fan zijn van de jongens. Dan vindt je hun uiterlijk leuk, maar die muziek niet. Dan ben je nog geen fan.

    Ehm ja ik denk dat dat wel zeker kan.
    Je kunt mij niet vertellen dat mensen ook fan waren geweest als ze er allemaal uit hadden gezien als een kleine snotterende kneuzen. Ik denk trouwens dat je nog wel fans bent, aangezien je dingen nogsteeds wilt hebben. Maarja dat kan natuurlijk ook een gewoonte zijn. En fan van de muziek kan altijd. (:

    Da is nogal stupid vind ik... Ge zyt nog fan f ge zyt 't nii meer éé. x]


    If music be the food of love, play on!

    Ik ben nu zo een beetje uit mijn obsessie fase aangezien ik nu een Twilight obsessie heb. Ik luister nog dagelijks TH en heb posters op mijn kamer hangen. Maar die posters en stuff zijn voor mij niet zo belangrijk meer. Eerst zong ik altijd voor mijn posters als 1 van de jongens jarig was, nu dus niet meer! XD
    Ik denk dat jij het gewoon nog wel leuke muziek vind maar de jongens niet graag meer ziet. Dat kan hoor, ik vind wel meer muziek leuk klinken maar zodra ik de zanger ofzo zie vind ik het ineens niks meer. Maar goed, jij en alleen jij kan dat goed beslissen.


    -

    Ga maar af op je eigen gevoel =)
    Ik vind zelf dat fan zijn van een groep, om de muziek draait. Ik heb ook geen TH-posters op mijn kamer hangen ofzo hoor =) Ik heb alleen 1 poster van The Beatles (die bij the White Album zat =P) en één van The Rolling Stones; voor de rest hangt mijn kamer vol met graphic art dingen en voor de rest foto's enzo. Dat terwijl mijn leven toch zo'n beetje om muziek gaat, dus das voor mij niet echt bewijs waar je fan van bent =) Oja kheb wel wat setlists hangen... Maartoch, you get the point =P
    Ik heb ook geen TH-kleren ofzo... Juist een paar andere bandshirts...
    Mijn punt is in elk geval: fan zijn draait om de muziek, niet om wat je draagt of ophangt... Dus zolang je de muziek goed vindt, ben je fan volgens mij!


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Jeej^^ je bent eindelijk bekeerd :D
    Nee je bent geen fan meer want je bent er eindelijk achter dat het ze gwn kut zijn :D

    Bij fans denk ik altijd aan dat je gewoon veel plezier beleeft aan de muziek =/
    Ik heb band shirts van dingen waarvan ik bijna alle liedjes uit mijn kop ken maar waarbij ik geen idee heb hoe die gasten eruit zien: Het boeit me niet, ik luister de muziek :"D


    Mew <3

    NouszKITTEN schreef:
    Je bent gewoon fan. Het gaat toch in principe allemaal om de muziek waar je fan van bent en zo lang je die mooi vindt. Ben je gewoon fan. De rest is allemaal commerciele zooi. Zoals de posters, kleren, etc en soms raak je daar op uitgekeken.


    Ze heeft gelijk. Kijk ik ben fan, maar ook een lover zeg maar. Ik ben gek op hun muziek, kleding én op de boy zelf ;).


    you're my favourite part of the day ~

    Photography schreef:
    Jeej^^ je bent eindelijk bekeerd :D
    Nee je bent geen fan meer want je bent er eindelijk achter dat het ze gwn kut zijn :D

    Let op je taal svp. Er zitten hier, helaas voor jou, verder nog wél fans op de site. Beetje respect opbrengen moet toch niet teveel gevraagd zijn, nietwaar?
    Danke.

    Hmm, ik zou zeggen dat je enkel nog maar om de muziek geeft en geen ene reet om de jongens, dus eigenlijk enkel nog maar 'fan van de muziek' bent.
    Dus ja, je bent fan, maar op een normale niet flippende ongeobsedeerde manier.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Oké, beetje eng dat je dat aan ons vraagt.
    Wat ik nog enger vind, hoezo wil je ze niet zien ofzo en dwing je jezelf om niet naar de muziek te luisteren?
    Nu ik het zo hoor, tja. Het lijkt alsof je geen fan wílt zijn.


    ok

    En wat ook nog best wel eng is $:
    Hoezo precies sinds 11 februari? =.=


    ok

    ik denk geen fan, of je bent helemaal of niet, ik dnek dat het nu gewoon iets is van luisteren naar muziek wat je van heel veel andere bands ook doet.


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~