• Best laat dat ik het koop majaa x"D ik heb 2 shirts ervan [a] 1 van natuurlijk Tokio Hotel en 1 van N.E.R.D <'3
    Iemand hier ook so'n shirt gekocht?x"D

    ik heb die van TH nu aan xD


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Nee, ik heb er geen, en nee, ik ga er ook geen kopen, zeker niet van TH. (cat)

    Opzich een leuk idee, beetje jammer alleen dat TH meedoet. Dat verpest het hele idee erachter.


    Life is hard and then we die

    PUKKELx DING schreef:
    Opzich een leuk idee, beetje jammer alleen dat TH meedoet. Dat verpest het hele idee erachter.


    zeg ze zijn uitgekozen daarvoor en je moet blij wezen dat ze er een actie voor doen zal ik iets over jou band zeggen wat jij nie leuk vind


    sorry dit moest eruit :X

    Tot wanneer kun je ze kopen? O.o


    -

    Ik mag hem niet -_-'


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Selfdestruct schreef:
    Tot wanneer kun je ze kopen? O.o




    nog steeds er staat bij dat het sold out die kan je dan niet meer krijgen

    Ik vind die van Tokio Hotel wel mooi maar ik houd niet van Tokio Hotel =='.


    I live for the applause, you will die for it.

    xRingFrei schreef:
    (...)

    zeg ze zijn uitgekozen daarvoor en je moet blij wezen dat ze er een actie voor doen zal ik iets over jou band zeggen wat jij nie leuk vind


    sorry dit moest eruit :X
    Lieve sgat, ik luister TH? Nee, ik bedoelde dat al die kindertjes nu een T-shirt gaan kopen púur omdat het TH is, en niet omdat ze tegen aids zijn. Dát bedoelde ik, niet omdat zij zo slecht zijn >,<


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Lieve sgat, ik luister TH? Nee, ik bedoelde dat al die kindertjes nu een T-shirt gaan kopen púur omdat het TH is, en niet omdat ze tegen aids zijn. Dát bedoelde ik, niet omdat zij zo slecht zijn >,<


    dan had ik het verkeerd begrepen sorry :$

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Lieve sgat, ik luister TH? Nee, ik bedoelde dat al die kindertjes nu een T-shirt gaan kopen púur omdat het TH is, en niet omdat ze tegen aids zijn. Dát bedoelde ik, niet omdat zij zo slecht zijn >,<


    daar heb je een punt, maar nee dat is niet mijn reden, ik vind het gewoon een goede actie en dat TH er nou net ook een heeft ontworpen die ik mooi vind,,

    volgend jaar zijn er weer andere artiesten aan de beurt dan gaan we toch allemaal weer kijken of er een leuke bij zit..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Ik heb die van Tokio Hotel al meer dan 2 weken in m'n kast liggen.
    Heb hem dan ook heeeeel erg vaak aan! <33


    I know you're scared, when you can't breath.

    Ik heb nu 1 shirt van TH en de 2de komt binnekort ze zitten zo fijn xD

    Ik heb deze zaterdag de laatste van ToHo in Oostende gekocht. ^^


    Let the Night embrace you

    Ik heb die van ; Yoko ono. <3