• Heyla (: ik ben bijna jarig en ik wil iets gaan doen met mijn vrieden, maar ik weet niet goed wat. Iets zoals naar de zee gaan ofzeu. Weten jullie iets? (:
    EDIT: Iets waar ik niet té actief bij moet doen, ik ben lui (:

    Kom gewoon lekker naar Limburg, dan trommel ik hier de leuke mensen op en dan hebben we een hele club. En dan gaan we eerst lekkere lasagna eten, de lekkerste van heeeel de wereld. En dan is je feestje in het centrum ofzo. En dan gaan we tegen de nacht nog even naar de frituur omdat we honger hebben. En hoe een leuke verjaardag heb je dan wel niet? Geweldig toch! :Y)
    Feestjes zijn altijd leuk! :'D

    Ik vind mijn idee echt geniaaaaal. (nerd)

    Oh, of ik weet nog iets.
    Koop het spel; De eierendans. (ofzoiets)
    Dat is echt hilarisch. x'D

    Desolate schreef:
    (...)

    Daar dacht ik ook meteen aan!Ö

    Uh.. Je moet het spel 'Atmosfear' kopen. Is vet eng jôh.:X



    Dat spel is leuk en die is super stoer!!
    moet je echt doen
    of gewoon je ouders opsluiten in de kast of kelder en een film avond houden zet wel het geluid zo hard dat je vriendinnen dat geschreeuw van jou ouders niet hooren!.

    xDxDxDxDxDxDxD


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ikzelf had mijn hele vriendengroep uitgenodigd, like, best veel mensen, en gingen we zwemmen en daarna bij mij thuis vreten. We hebben zó gelachen. =)


    -

    Huiswerk maken (:
    Nee, joke. Ik heb op dit moment geen inspiratie x_x


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Koop een waterpijp, en ga lekker een avond dat doen en met de wii een dom spel doen, en veel zuipen.