• ik zit nu in leerjaar 2 van VMBO economie onderwijs en er is net een nieuwe docente aan genomen, je raad het al het is mijn mentor.
    Ze kan niet echt goe les geven, leg iedere keer de les stil en als ook maar iemand praat roept ze al god verdomme door de klas heen.
    en nu vind zij het gek dat de hele klas haar asiociaal vind maar dat is niet meer dan logie's toch?

ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

Mijn mentrix scheld onze klas voor vanalles en nog wat uit ze vind ons Stróntvervelend (naar eigen zeggen) En daarbij zijn we gewoon net zoals andere klassen en ja we zijn echt een klets klas maar wel altijd beleeft en we kúnnen ook doodstil zijn. Maar onze mentrix heeft dus een klacht over ons ingediend, terwijl ons juist hoort te beschermen x'D. We krijgen nu elke les van haar een preek en een scheldsalvo =='. pathetic.

Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

Ehm ja oke, maar boeiend, keten is toch juist leuk? Bij ons hebben ze de afgelopen jaren ook wat afgescholden, maar wij hebben er enkel om gelachen.

Als mijn leraressen boos worden kun je me juist opvegen. Dan lig ik echt he-le-maal plat.

-

Ik had op de middelbare een leerkracht. En die ging dan op zijn tafel staan als we onze mond niet hielden. (we waren echt een klote klas. De ergste van de hele school. School had 2500 leerlingen. Kun je nagaan :X) En dan schreeuwden hij heel hard:"Als jullie nu je bek niet houden dan vermoord ik jullie allemaal!" En hij was dan ook vet pist. En ik en een vriendin van mij waren de enigste die dan altijd super hard begonnen te lachen én er daardoor altijd werden uitgestuurd :')

Wie du mir, so ich dir.

Ik heb een gestoorde voor Latijn gehad, drie jaar geleden.
    'Loept nort gat van den timmerman, gej klotemoengool!'
    Dat betekent dus oprotten uit de klas. :')

KirstenSnaps schreef:
    Ik had op de middelbare een leerkracht. En die ging dan op zijn tafel staan als we onze mond niet hielden. (we waren echt een klote klas. De ergste van de hele school. School had 2500 leerlingen. Kun je nagaan :X) En dan schreeuwden hij heel hard:"Als jullie nu je bek niet houden dan vermoord ik jullie allemaal!" En hij was dan ook vet pist. En ik en een vriendin van mij waren de enigste die dan altijd super hard begonnen te lachen én er daardoor altijd werden uitgestuurd :')

Mijn klas ik ook de kutste klas van heel de school. Maar dan van 2300 leerlingen. :')

Prodigy schreef:
    (...)
    Mijn klas ik ook de kutste klas van heel de school. Maar dan van 2300 leerlingen. :')
    Ik win!:Y)

Wie du mir, so ich dir.

Ik kan me er wel wat bij voorstellen.

-Hij is ook maar eens mens, jullie schelden ook.
    -Misschien heeft hij het moeilijk met de klas van jullie?
    -Misschien problemen in zijn prive leven.

Tjah, hij moet eigelijk wel het goede voorbeeld geven, maar geef toe, als jij een broertje hebt geef jij ook niet altijd het goede voorbeeld ;)

Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

Ik vertelde mijn moeder een keer dat ik de leraar had uitgescholden. Ze vertelde me meteen dat als ik dat vroeger zou doen, dat de leraren me zouden slaan.
    'De kinderen van tegenwoordig ook.' zei ze tegen mijn tante.
    Dude, de leraren worden nog erger? O.o'
    Onze docent bio scheld nu ook al met kanker en noemt ons gay's, klootzakken, lelijkerds ><

ok

vorig jaar zei onze leerkracht Engels tegen onze klas dat we dom waren.
    Ik kijk nergens nog van op.

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Wij zijn bakvissen:Y)

I want my bloody cheese now!^^

NickyFOSHO schreef:
    vorig jaar zei onze leerkracht Engels tegen onze klas dat we dom waren.
    Ik kijk nergens nog van op.

Ja idd.
    Of we waren bloemzakjes :')

Magic never ends.

DropKick schreef:
    (...)
    Ja idd.
    Of we waren bloemzakjes :')

Ja _O_ want we waren toch zo lui.

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

het is gelukkig al bijna opgelost echt droog kun je na gaan!
    afgelopen maandag deed onze metor weer dom tegen een vriendin van mij(ik zit niet bij haar in de klas maar was op de gang getuurt omdat ok de slappe lach hat van vieze verhalen vertellen in de klas) mijn vriendin werdt natuurlijk boost en wou dat mens slaan(logies!) maar ze bedacht zich en sloeg met volle kracht tegen de deur op en nu heeft ze haar hand gebroken, even later had onze metor een vriend(die wel bij mij in de klas zit) heel hard in zijn arm geknepen hij kon daar(natuurlijk) niet tegen en sloeg haar weg.(duh) nu is hij geschorst en moet onze mentor uit zien te leggen waarom er 2 leerling op een dach flippen bij haar in de les dat word dus byebye en tot nooit meer!!!

ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

Mijn docent Nask zei vandaag kut :'D en dat is echt niet het type dat vaak scheld xD We lagen soort van dubbel ofzo xD

Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.