• Ik heb een vriendin. Ze vind een jongen leuk die seksueelgetinte dingen zegt waar ze zich niet prettig bij voelt. Ze is bang, dat als ze het verteld, zij hem kwijt raakt. Weet iemadn wat ze moet doen?


    [/ik weet niet waar die moet eigenlijk]

    xoxo


    Stop holding me under and let me breathe.

    Heeft zij met die jongen, of heeft ze enkel een crush? Want als ze enkel verliefd is hoeft ze het toch niet te zeggen?
    Als ze wel iets hebben samen, dan zou ik je vrienden ervan verzekeren dat ze niet bang hoeft te zijn. Als die jongen dat niet accepteert moet ze 'm gelijk dumpen.
    Succes.


    -

    hem proberen te vergeten? Als je je niet prettig voelt bij iemand, is het echt beter dat je hem vergeet of er eens met hem over praat.


    -

    Esmaye schreef:
    Heeft zij met die jongen, of heeft ze enkel een crush? Want als ze enkel verliefd is hoeft ze het toch niet te zeggen?
    Als ze wel iets hebben samen, dan zou ik je vrienden ervan verzekeren dat ze niet bang hoeft te zijn. Als die jongen dat niet accepteert moet ze 'm gelijk dumpen.
    Succes.


    het is alleen nog maar een crush [/nog wel]


    Stop holding me under and let me breathe.

    Dyinglove schreef:
    (...)

    het is alleen nog maar een crush [/nog wel]


    Oké, maar ik denk dat hij - als zij samen niets hebben - zich niet rekening gaat houden met jouw vriendin, aangezien zij zich eraan stoort hoeft hij daar dan niet mee op te houden.


    -

    Pufash schreef:
    hem proberen te vergeten? Als je je niet prettig voelt bij iemand, is het echt beter dat je hem vergeet of er eens met hem over praat.


    ze wil hem niet vergeten. ze zegt dat hij heel lief kan zijn.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik antwoord vanuit haar. Zij geeft mij antwoorden en ik antwoord.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Esmaye schreef:
    (...)

    Oké, maar ik denk dat hij - als zij samen niets hebben - zich niet rekening gaat houden met jouw vriendin, aangezien zij zich eraan stoort hoeft hij daar dan niet mee op te houden.


    ; daar heb je gelijk in, maar ze wil hem nie tkwijt door te laten merken dat ze niet wil *het*


    Stop holding me under and let me breathe.

    toch is het beste dat ze het tegen hem zecht, anders kun jij mischien eens met hem gaan praten of hij wel weet hoe mensen zulke dingen kunnen op vatten, in deze situatie is praten het beste:D


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    cocorainbow schreef:
    toch is het beste dat ze het tegen hem zecht, anders kun jij mischien eens met hem gaan praten of hij wel weet hoe mensen zulke dingen kunnen op vatten, in deze situatie is praten het beste:D


    toen ze zei dat ze niet wou kiezen tussen hem of haarzelf, dat hij zei ; i kgaa, en toen nix meer zei maar weg ging.


    [/ik geef trowens alleen maar antwoorden die zij mij doorstuurd via msn]


    Stop holding me under and let me breathe.

    Dyinglove schreef:
    (...)

    toen ze zei dat ze niet wou kiezen tussen hem of haarzelf, dat hij zei ; i kgaa, en toen nix meer zei maar weg ging.


    [/ik geef trowens alleen maar antwoorden die zij mij doorstuurd via msn]

    oke sounds weird maar als je moet kiezen kies je altijd voor jezelf eerst jezelf en ze heeft niks met hem als hij gewoon gaat zonder er een goed gesprek van te maken of er iets mee te doen dan is hij haar niet waart ik zecht eigenlijk dumpen maar ze kan nog wel even waxhten als hij er niet meer op terug komt moet zij dat doen als hij dan weer gewoon weg gaat is het toch echt vergeten die jongen moet ook met haar rekening houden!


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    cocorainbow schreef:
    (...)
    oke sounds weird maar als je moet kiezen kies je altijd voor jezelf eerst jezelf en ze heeft niks met hem als hij gewoon gaat zonder er een goed gesprek van te maken of er iets mee te doen dan is hij haar niet waart ik zecht eigenlijk dumpen maar ze kan nog wel even waxhten als hij er niet meer op terug komt moet zij dat doen als hij dan weer gewoon weg gaat is het toch echt vergeten die jongen moet ook met haar rekening houden!


    hij begint er steeds weer over.
    en hij praat wel tegen mij,als ik wat zeg,
    maar als een vriendin wat zegt, zegt hij nix tegen haar.


    Stop holding me under and let me breathe.

    ik ga trouwens letterlijk kopieren uit het gesprek.


    Stop holding me under and let me breathe.

    misschien als ze wat krijgen, gaan ze elkaar wat meer vertrouwen en durft ze dat op den duur wel te vertellen.. want wat is een relatie als je elkaar niets durft te zeggen, toch? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Verplaatst naar Relatie


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Esmaye schreef:
    Heeft zij met die jongen, of heeft ze enkel een crush? Want als ze enkel verliefd is hoeft ze het toch niet te zeggen?
    Als ze wel iets hebben samen, dan zou ik je vrienden ervan verzekeren dat ze niet bang hoeft te zijn. Als die jongen dat niet accepteert moet ze 'm gelijk dumpen.
    Succes.


    None but ourselves can free our minds.