• Hello iedereen,
    Sinds gister ben ik begonnen aan een vervolgverhaal op één van mijn naar mening beste verhalen: Assisted By The Stars
    Het vervolg zal de titel 'Morgen zal anders zijn' meekrijgen.
    Ik zal hier een klein stukje posten, ik hoop dat het jullie aanspreekt. ^^
    Zolang ze bezig was, deed het niet pijn. Zolang ze bezig was, had ze niet het gevoel dat ze lichamelijk en mentaal op instorten stond, dat de wereld onder haar voeten zou wegzakken. Maar nu, nu was het stil. Er was niets dat haar bezig hield. De ultieme kans voor een instorting. Het perfecte moment voor de wereld om onder haar voeten weg te zakken. En dat gebeurde ook. Voor ze het zelf goed en wel doorhad, stroomden honderden zoute druppeltjes over haar wangen, zonder enig geluid te maken. Haar hoofd voelde zwaar aan en haar benen leken gevoelloos te worden. Ze wilde gillen, zo hard ze kon. Ze wilde de wereld vervloeken, ze wilde Bill al het ongeluk van de wereld wensen. Hij was de schuld van al haar leed.

    Dat is erg heftig, Jolien :o
    Maar ik ben echt benieuwd en ik hoop dat je het snel online zet (:
    xx


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Oh èn dat het verhaal net zo spectaculair mag worden als ABTS natuurlijk! _O_
    Aj wisj joe verrie mutsj soekses :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Mij spreekt het aan :]

    PARAPLAN schreef:
    Oh èn dat het verhaal net zo spectaculair mag worden als ABTS natuurlijk! _O_
    Aj wisj joe verrie mutsj soekses :Y)

    Danke shonnie. (cat)
    Het komt nog niet meteen online, want heb nu examens, maar daarna ga ik posten. :Y)

    Prodigy schreef:
    (...)
    Danke shonnie. (cat)
    Het komt nog niet meteen online, want heb nu examens, maar daarna ga ik posten. :Y)

    Soekses met je examens dan eerst maar (nerd)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.