• Muha, ten eerste, ik heb niets tegen gay of bi people. ^^
    Naja, het enigste kutjoch in mijn klas is Rafael. Hij is gay, náh. Maardus, als hij irritant doet, roepen we altijd dat ie zijn gaybek moet houden. En normaal zegt hij altijd 'Ik ben geen homo, echt niet, ik ben geen homo!'. Helemaal in paniek enzo. :')
    Maar vandaag zeiden we het weer, maar hield hij zijn mond gewoon. Hij reageerde niet, maar lachte alleen schaapachtig. :'D
    Heel de klas meteen weer helemaal druk natuurlijk en na tien minuten kwam het besef eindelijk. 'Ik ben niet gay, geloof me nu, ik ben het echt niet, IK BEN NIET GAAAAAAAY!'
    Haha, jongeh, je bent betrapt. :Y)

    haha :'D


    None but ourselves can free our minds.

    ... haha?


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    ... haha?

    Ja, haha. (nerd)
    Ach, het klinkt misschien niet grappig, maar je moet hem een keertje spreken. Het is echt de grootste mongool ooit die denkt stoer te zijn.

    m'n zusje zit in groep 8 en heeft een klasgenootje, serieus als die gast niet gay is later sla ik m'n eigen ruit in. hij heeft echt vet veel enge gay trekjes, als hij 20 was ofzo zou echt iedereen direct geloven dat hij gay is. hij houd van meiden dingen, speelde in groep 6 nog met barbies. hij heeft echt vet vaak roze kleding aan. echt als hij ouder is en nog zo doet is hij echt zoo gayyxD


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    bij zommige mensen valt eht echt ZO erg op =P dan Moet je er wel grapjes over maken. ookal ben ik zelf bi =x


    one day i'll rule the world! n_n

    Arm kind. (flower)

    Waha. (cat)


    Tanya is de beste.

    Broadway schreef:
    Arm kind. (flower)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Laat em lekker Gay zijn.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    'schaapachtig lachen' HAHAHAA :D !


    everybody needs a song.

    Ik heb ook een homo in mijn klas, Jimmy.
    Maar dat is geweten, want die heeft een vriend. ;p

    Ach, Rafael is altijd de eerste om kutcommentaar te geven, datie gewoon een keer zegt dat hij homo is, ipv al die paniek. We zouden het niet erg vinden ofzo, we weten het toch al lang. (:

    Ik ken ook zo'n jongen, die is ook gay. Iedergeval dat heeft hij nog niet toegegeven maar dat zie je gewoon. Hoe hij loopt enzo, en een paar vriendinnen hebben hem zien lopen in een park. Hand in hand met nog een jongen. Maar die meiden waren nogal aangeschoten dus begonnen keihard te lachen. Waardoor hij omkeek dus toen wist iedereen het.


    I love him, but he don't know!

    Arm joch (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Unhearted schreef:
    Ik heb ook een homo in mijn klas, Jimmy.
    Maar dat is geweten, want die heeft een vriend. ;p

    Jimmy B. x']


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.