• Wat doen jullie eigenlijk in jullie vrije tijd, het lijkt me niet dat jullie dag en nacht op de pc zitten. Nouja, geen idee wat ik nog moet zeggen --'


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Skateboarden tegenwoordig, milkshakes drinken, stad etc.
    Wat de gemiddelde tiener doet zeg maar.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wel. Ghehe nee geintje. In mijn vrije tijd schrijf ik (naja das ook wel op pc meestal), dan slaap ik (omdat ik nergens anders tijd en plaats heb om te slapen :Y)), luister ik muziek en zing ik, kook ik, teken ik, pest ik mijn hond die op zijn beurt mij dan weer pest. En dat was het wel zo'n beetje.


    Wie du mir, so ich dir.

    Hmm, stad, schrijven, lezen, muziek luisteren, ochja vanalles ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dag en nacht op pc zitten. En als mijn vrienden toch is tijd hebben dan komen ze gewoon naar mij,of ik ga naar hun. We gaan fuiven,gewoon wat in het park zitten,en van die dingens.

    met vrienden weggaan, wandelen, gaan werken, eigenlijk heb ik het de laatste tijd zelf zo druk dat ik bijna geen tijd meer heb om te schrijven ö ^^

    Hmm ik zit dus wel dag en nacht achter de pc. Heb namelijk geen vrienden in Amsterdam zelf.. Kinda fucked up...


    I build a house for your bones!

    Met doggie wandelen, naar vrienden gaan, stad enzo, gitaar spelen, en wat er verder nog meer op mijn pad komt. n_n


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wat ik heb gepland. (nerd)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    vanalles joh. een beetje wat iedereenhierboven doet.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Schrijven, muziek luisteren opruimen.
    Van alles 8D


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Concerten, chillen met vrienden, schrijven, lezen, sporten, de stad in, films kijken, televisie kijken, commentaar hebben op de mensen in tijdschriften, muziek luisteren, meeblehren met muziek, proberen mijn kamer netjes te houden, meetings, festivals, ouders pesten, ongeveer? :'D


    blame the bully.

    Lezen, muziek luisteren, computeren, naar de stad, tijdens het seizoen naar toneel, leren voor proefwerken en stuff, films en gewoon tv kijken, naar verjaardagsfeesten van mijn vriendinnen gaan, zingen, mijn kamer tot een varkensstal omtoveren, en nog veel meer.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Zingen,Dansen,Muziek luisteren,Lezen,Shoppen,Films kijken, Uitgaan,Chillen,Kijken naar skateboarders =3,Fotografie,Photoshoppen,Bezig met school,Zwemmen en Zonnebaden,Mijn kamer mollen, Ik bak,Ouders irriteren,Guitar Hero,Lips,Ik schrijf verhalen, dichten, tekenen/graffiti/verven , Songteksten maken,Tijdschriften doorbladeren,elke week nieuwe posters op hangen, Zeiken bij ouders hoe hard het leven is =3 , Broer plagen en nog wel meer


    We can only learn to love by loving.