Ik heb hetzelfde.
Dat meisje was eerst hartstikke blond, en zei altijd dat ze dr haar nooit wilde verfen. Nou mijn kapsels wilde zij ook. Ik verfde 1 week voor 8 Oktober me haar zwart, en was al hartstikke fan van TokioHotel. Zij moest er niks van hebben. Ik had me haar dus zwart belt ze me na een halfjaar op voordat ik bij haar zou logeren en ze wilde haar, haar zwart. Oké niks mis mee, maar ik wilde er blonde en blauwe plukken door, en toen wilde zij dat ook O.O Ik ging me wat anders kleden wat.. meer mijn styl begint ze ineens over Emo, sceneDat ze dat wou worden. Ik heb haar een keertje getest, en zei tegen haar dat ik een skater wou worden(wilde ik niet eens..) zij was erg lang stil, en zei toen uiteindelijk dat ze graag Gothic wilde worden. Me moeder zegt dat ze een persoonlijkheids stoornis heeft, en gewoon héél onzeker is en daarom maar naar mensen kijkt waarvan ze denkt dat die er leuk uitziet(snap dan niet waarom nou nét ik!) Ik was me zwarte haar zó zat na een halfjaar, en wilde het eerst heel licht blond, ZIJ OOK! Omg.. ik werd zó boos.. Owja, en ze was ook ineens fan van TH.. zo uit het niks. En later stuurd ze me na 4 Maart een sms ; Hoe was het concert? vraagt ze . Nou ik zeg het was fantastisch, zegt ze; Ik vind ze nep.. oké ik voelde best genaait opzich, maar ik liet het maar gaan. Ik wilde graag snake-bites en een tongpiercing&&neuspiercing. Zegt ze op msn; Ik krijg snake-bites! Me mond viel letterlijk open! Owja, en ze deed me ook áltijd na met me make-up. Stonden we naast elkaar onze make-up te doen, en stond ze eerst te loeren hoe ik het deed, en later had ze hetzelfde -.- Ik hoopte zo dat dr haar paars werd in plaats van zwart.. ze is gewoon raar..
een weetje? Nu ik me wat extremer ging kleden is ze ermee gekapt! Ze is gewoon weer blond, en draagt normale kleding zoals ze altijd deed.
Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]