• Nou ik heb vandaag bij Godsdienst zo'n filmpje gezien en dan zag je dus gewoon een vrouw (niet zo'n mooie vond ik:X) en dan zag je stap voor stap hoe ze veranderde..
    1ste schmink (eyeliner enzo)
    dan haar haar anders
    en dan photoshop
    bij het eindresultaat was het dus totaal een andere vrouw :|
    like fake --' ok ik weet wel dat ze veel photoshoppn mr wist nu ook weer niet dt ze het zó hard deden o_O Go de reclame van Dove die tegen photoshop is:Y) hiphoixD

    Wat vinden jullie?:O
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ik vind het dom dat ze fotoshoppen.
    daardoor hebben veel meiden een minderwaardighei complecs.
    en dove was toch tegen annorexia dunheid en niet tegen fotoshop?
    wat ik ook weer dom vind. dat je geen annorexia dunnen mensen pak ok maar zij doen het overkomen dat iedereen die dun is annorexia heeft. dat klopt niet ik ben ook harstikke don en ik eet alles wat los en vast zit.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik gebruik zelf ook photoshop. so what ? ik vind er niks mis mee maar die mensen die het doen zoals jij hierboven zegt vind ik over de top en dom.


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind het heel stom dat ze dat doen.
    Heel veel meisjes gaan zich er heel slecht door voelen, hetzelfde met die veel te dunne modellen.
    Als moet ik zeggen dat ik vaak die gefotoshopte mensen eigenlijk niet zo heel mooi vind. Het is te nep. (:


    Mew <3

    SleepingSun schreef:
    ik vind het dom dat ze fotoshoppen.
    daardoor hebben veel meiden een minderwaardighei complecs.
    en dove was toch tegen annorexia dunheid en niet tegen fotoshop?

    ja ook x) maar ook tegen photoshop wnt wij lrn bij godsd nu over ja als je een eetstoornis hebt dat dat door die redenen komt, dat we door de media een ander (FOUT) beeld hebben van wat mooi is, etc xD en ja toen ging het over Dove dat ze tgn ano's zijn & photoshop enzo ..ze hebben een slogan maar die ben ik vergtn Xp

    @fighter
    ja gewoon om ergens weet ik veel een hartj bij te zettn ofzo is wel ok maar ik bedoel photoshoppn zoals bij de modellen hè;)

    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik gebruik ook photoshop maar nooit om mezelf helemaal te veranderen das echt TÉ extreem!


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Matix schreef:
    Ik gebruik ook photoshop maar nooit om mezelf helemaal te veranderen das echt TÉ extreem!

    Uhu vind ik ook en de mensen zeggen dan dt je 'mooi' bent terwijl je gwn fake bent (puh) echt toen ik die affishe zag als die af was o_O gaf m'n lerares gelijk dat we die niet herkenne ze xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    (...)
    ja ook x) maar ook tegen photoshop wnt wij lrn bij godsd nu over ja als je een eetstoornis hebt dat dat door die redenen komt, dat we door de media een ander (FOUT) beeld hebben van wat mooi is, etc xD en ja toen ging het over Dove dat ze tgn ano's zijn & photoshop enzo ..ze hebben een slogan maar die ben ik vergtn Xp

    Xx

    je krijgt niet alleen een eetstoornis hier door. hoewel het wel meewerkt.
    maar bij dove komt het altijd op me over dat ze denken dat iedereen die dun is annorexia heeft en dat is ook niet zo. ik ben dun maar ik heb echt geen annorexia.

    dat vind ik ook weer dom dat ze dat doen.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    DAt zag ik ook op het niews over een site tegen Pro-anna
    Dat je niet alles moet geloven wat je ziet op tv.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    SleepingSun schreef:
    (...)
    je krijgt niet alleen een eetstoornis hier door. hoewel het wel meewerkt.
    maar bij dove komt het altijd op me over dat ze denken dat iedereen die dun is annorexia heeft en dat is ook niet zo. ik ben dun maar ik heb echt geen annorexia.

    dat vind ik ook weer dom dat ze dat doen.

    same problem by me :Y) ik bn ook dun^^xd
    &ja weet je wt ik eigenlijk vind dat dove ook doet?:X ..ze hebben wel gelijk, maar die vrouwen dat daar dan opkomen..vind dn dat ze zeggn dt die vrouwn wt 'lelyk' zijn, of wat mollig ofzo o_O omdat het gaat over het niet-perfecte ofzoiets xD& dt vind ik dan ook weer fout:Y)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    (...)
    same problem by me :Y) ik bn ook dun^^xd
    &ja weet je wt ik eigenlijk vind dat dove ook doet?:X ..ze hebben wel gelijk, maar die vrouwen dat daar dan opkomen..vind dn dat ze zeggn dt die vrouwn wt 'lelyk' zijn, of wat mollig ofzo o_O omdat het gaat over het niet-perfecte ofzoiets xD& dt vind ik dan ook weer fout:Y)
    Xx

    die vind ik helemaal niet mollig die vind ik normaal. en dan vind ik niet dat ze dat mogen zeggen


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ik heb ook photoshop. maar dat alleen om er mee te kloten, of om concertfoto's wat duidelijker te maken.
    voor de rest, aan me huid etc, verander ik NOOIT iets. zou nieteens weten hoe x'D


    The economy is suffering, let it DIE!