• Echt waar, ik weet bijna elk nieuwtje dat in de joepie komt gewoon een week of twee eerder door Quizlet.

    Gelijk deze week; Er komt een foto van Robert Pattinson in samen met een blond meisje. Wist ik al lang omdat er hier al een topic over is geweest.

    Joepie zuigt. :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Zie j wel ^^
    Like het is altijd joepie dit joepie dat maar noooooit eens hitkrant ofszo (': maargoed, daar heb ik me al lang over gezet ^^

    Das waar.In dat opzicht van wie met wie is.Is Joepie net iets beter.


    I need you like a heart needs a beat

    Natuurlijk zuigt de joepie.
    Het is gewoon zo leuk om er dan eens heel hard mee te lachen. :'D
    Hoe zielig ook dat ze vaak gewoon antwoorden zelf verzinnen. =_='

    ik heb ook al meerdere keren fouten ontdekt of dingen die ik al een maand wist ofzo :s maar ik blijf het toch lezen voor de fun :Y)


    You're a star in heaven.

    Ik lees Joepie eerder gewoon om hen uit te lachen x']


    Live for something or die for nothing

    er zitten nu wel veel mensen op de joepie te zeiken he, maar ik ben zeker dat er onder hen zijn die vandaag de Joepie zijn gaan kopen ^^

    Wil je de échte roddelaars van de wereld? Ga naar Duitsland :Y). Zij weten dingen over Amerikaanse sterren meestal nog eerder als de Amerikanen zelf.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Wil je de échte roddelaars van de wereld? Ga naar Duitsland :Y). Zij weten dingen over Amerikaanse sterren meestal nog eerder als de Amerikanen zelf.

    ahahahahaha XD

    Enjoythefall schreef:
    Joepie liep al achter nog voor het blad zelf was opgestart ><


    Hihi, inderdaad. (cat)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Dat is waar. Meestal kom ik het op Q. eerder te weten.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    AimeeForever schreef:
    Dat is waar. Meestal kom ik het op Q. eerder te weten.

    Dat komt omdat, de meeste meisjes van Q. al die dingen te weten zijn gekomen doordat ze hun idolen gaan stalken >< Tss...

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Dat komt omdat, de meeste meisjes van Q. al die dingen te weten zijn gekomen doordat ze hun idolen gaan stalken >< Tss...
    Nee, dat komt omdat heel veel hier heel braaf de bravo lezen terwijl ze er meestal toch geen kleut van snappen :')


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Nee, dat komt omdat heel veel hier heel braaf de bravo lezen terwijl ze er meestal toch geen kleut van snappen :')

    Dat ook ja (':

    Dat had ik laatst ook ergens in een ander tijdschrift. Ik had een maand daarvoor gehoordd dat de zanger van di-rect dus wegging. toen, een maand later in dat tijdschrift: Tim Akkerman verlaat Di-rect!
    kommop man. das dom x_x

    en inderdaad, echt zo irritant soms.


    Underdog, just look at the mess you made.

    Stiekem vind ik dat Quizlet maar een eigen magazine moet opstarten. Wij weten toch altijd alles als eerst. :Y) Als is het nooit betrouwbaar, haha


    Wie du mir, so ich dir.

    Stiekem moeten we een Quizlet-dagblad beginnen! : D


    You move me ......... Kurt