• Nu kan ik me morgen na mijn stage in de strafstudie gaan vervelen tot 15 uur -_-' Iemand een ideetje wat ik kan doen in die tijd? En ontsnappen is niet echt een oplossing want het is van een van de strengste leerkrachten van school ö' En nu ik er bij na denk. Ga ik al 14 jaar naar school. En is dit mijn alleralleraller eerste keer dat ik een nota en strafstudie heb,in die 14 jaar ö

    BeatControll schreef:
    Bij ons op school als je een strafstudie hebt.
    Moet je de hele tijd straf schrijven voor diegene waarvan je een strafstudie hebt gekregen.

    En nu een ideetje:lees de Joepie.(die komt toch morgen uit)
    Of leer al voor een exaam

    Ik weet niet of ik straf ga moeten schrijven. Want in mijn hele leven dat ik al naar school ben geweest. Is dit de alleralleraller eerste keer dat ik een nota en strafstudie heb gekregen ö

    Omg,weetje hoe dom ik me nu voel dat dit de eerste keer is in 14 jaar dat ik een nota en strafstudie heb ö

    Muziek luisteren? Met mensen kletsen? Stiekem smsen? Tekenen? Of schrijven? En dan geen strafregels, maar een verhaal ofzo. Heb je toch nog iets nuttigs gedaan. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Toen ik strafstudie had ging mijn crush heel de tijd stuff doen om op te vallen dus ik zat gewoon op hem te letten.
    Maar droom over Tom, teken, schrijf...

    ik heb vandaag moeten nablijven.
    ik heb gewoon al mn huiswerk afgemaakt.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Neem een leesboek mee :Y)


    Your make-up is terrible

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Ik weet niet of ik straf ga moeten schrijven. Want in mijn hele leven dat ik al naar school ben geweest. Is dit de alleralleraller eerste keer dat ik een nota en strafstudie heb gekregen ö

    Omg,weetje hoe dom ik me nu voel dat dit de eerste keer is in 14 jaar dat ik een nota en strafstudie heb ö

    Ik heb nog nooit een strafstudie gekregen.
    Maar ben je nu serieus dat je nog nooit een Nota heb gekregen O.o'
    Dan zal ik maar ni zeggen hoveel ik er al heb gehad zeker?! :X


    I need you like a heart needs a beat

    BeatControll schreef:
    (...)
    Ik heb nog nooit een strafstudie gekregen.
    Maar ben je nu serieus dat je nog nooit een Nota heb gekregen O.o'
    Dan zal ik maar ni zeggen hoveel ik er al heb gehad zeker?! :X

    Nee echt waar ik meen het ö ik heb nog nooit een nota gekregen. Oke af en toe wel eens; joyce had haar werkboek vergeten. Maar dat is in mijn ogen geen nota. Maar onze school geeft niet zo rap nota's,tot nu dus ö Maarja. Misschien was dees wel een serieuze reden :X

    Je eerste nog maar? :')
    Jongeh, ik heb al een stuk of 10 strafstudies achter de rug en heel mijn agenda staat vol nota's. :X

    Prodigy schreef:
    Je eerste nog maar? :')
    Jongeh, ik heb al een stuk of 10 strafstudies achter de rug en heel mijn agenda staat vol nota's. :X
    Ben ik gelukkig niet de enige die heel veel nota's heeft (A)


    I need you like a heart needs a beat

    Pff, ik was vandaag 10 minuutjes te laat en heb 2 strafstudies
    als da geen zever is

    JustFamous schreef:
    Pff, ik was vandaag 10 minuutjes te laat en heb 2 strafstudies
    als da geen zever is

    Wa is da nu weer voor bullshit voor 1 keer is 2 minuten te laat.
    Bij ons is dat vanaf da ge een stuk of 15 a 20 keer te laat bent da ge daar ne strafstudie voor krijgt.


    I need you like a heart needs a beat

    JustFamous schreef:
    Pff, ik was vandaag 10 minuutjes te laat en heb 2 strafstudies
    als da geen zever is

    Amai,moest dat bij mij gelden. Dan kon ik gewoon op school blijven slapen ö

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Amai,moest dat bij mij gelden. Dan kon ik gewoon op school blijven slapen ö
    Op school blijven slapen ??


    I need you like a heart needs a beat