• Nu kan ik me morgen na mijn stage in de strafstudie gaan vervelen tot 15 uur -_-' Iemand een ideetje wat ik kan doen in die tijd? En ontsnappen is niet echt een oplossing want het is van een van de strengste leerkrachten van school ö' En nu ik er bij na denk. Ga ik al 14 jaar naar school. En is dit mijn alleralleraller eerste keer dat ik een nota en strafstudie heb,in die 14 jaar ö

    Vliegtuigjes vouwen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    lekker voor je


    JONAS BROTHERSS. <3

    Das kut D:


    I don't need words to feel those lips.

    Happysnail schreef:
    Vliegtuigjes vouwen.

    moet ik eerst nog vliegtuigjes kunne vouwe :'D

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    moet ik eerst nog vliegtuigjes kunne vouwe :'D

    Kun je dat niet? :X Bootjes vouwen dan?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kimmmmm schreef:
    lekker voor je

    euhm hallo? Dat vroeg ik nu ook niet he om zo te antwoorden Oo ik vroeg voor een ideetje om te doen. Niet voor zo'n domme opmerking van u.

    Happysnail schreef:
    (...)
    Kun je dat niet? :X Bootjes vouwen dan?

    Nee,bootjes vouwen kan ik ook niet. Maar vroeger kon ik wel kikkers vouwen die dan nog eens konden springe ook ö dus misschien kan ik daar terug op oefenen (:'

    Kimmmmm schreef:
    lekker voor je


    jij hebt echt niks te doen he.. ook bij dat andere topic..



    maar goed.. ik ga meestal half slapen.. heel onopvallend.. of... vliegtuigjes vouwen idd.


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Tekenen


    Imperfection Is Beautiful

    huiswerk of leren voor de toetsweek als je die hebt? Dan heb je dat gehad, en kan je lekker niksen als iedereen aan het blokken is(nerd)
    Of een tekening maken, of een verhaal, een gedicht?
    dagdromen?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Kimmmmm schreef:
    lekker voor je


    Denk je echt dat je stoer bent ofzo door kutopmerkingen te typen naar andere?
    Dit is al de derde topic waar ik zie dat je zo kutopmerking maakt.
    Zoek je aandacht ofzo?


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Geke schreef:
    huiswerk of leren voor de toetsweek als je die hebt? Dan heb je dat gehad, en kan je lekker niksen als iedereen aan het blokken is(nerd)
    Of een tekening maken, of een verhaal, een gedicht?
    dagdromen?

    Ohjaa,misschien kan ik wel een verhaal maken ofso. Maar dan moeten ze me wel niet komen storen en op mijn vingers zitten te zien -_-'

    Muziek luisteren ;'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Kimmmmm schreef:
    lekker voor je

    Ongesteld ofzo dat je overal zo pissed reageert?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Bij ons op school als je een strafstudie hebt.
    Moet je de hele tijd straf schrijven voor diegene waarvan je een strafstudie hebt gekregen.

    En nu een ideetje:lees de Joepie.(die komt toch morgen uit)
    Of leer al voor een exaam


    I need you like a heart needs a beat