• Ik zing op YouTube en ik wil graag jullie eerlijke mening of ik kan zingen. Als je het slecht vind geef dan asjeblieft tips om het te verbeteren ^^
    Voor dit liedje heb ik zelf de tekst geschreven dus zeg daar aub ook wat over.

    http://www.youtube.com/watch?v=ApxjnDOD5D4


    - If the moon falls, will you catch the stars for me? -

    zing jij een beetje door je neus ? het klinkt op sommige stukjes zo :$ en het klinkt wel mooi eigenlijk maar je moet meer aan je uitspraak/ademhaling doen denk ik. =3


    We can only learn to love by loving.

    Oh, dat zou best kunnen. Ik heb nooit les gehad ofzo. Maar hoe doe je dat dan eigenlijk? XD


    - If the moon falls, will you catch the stars for me? -

    Idd het is best goed alleen op dat lietje is je stem veel te hard of eigenlijk moet de achtergrond dus iets harder zodat de het beter met elkaar een lietje vormd, dus niet een melodietje en tekst apart zal ik maar zeggen...
    xX

    xXilseXx schreef:
    Idd het is best goed alleen op dat lietje is je stem veel te hard of eigenlijk moet de achtergrond dus iets harder zodat de het beter met elkaar een lietje vormd, dus niet een melodietje en tekst apart zal ik maar zeggen...
    xX

    Ja, dat kan, ik heb het opgenomen met mijn camera -die kapot is- en het muziekje speelt af op de computer.


    - If the moon falls, will you catch the stars for me? -