• Ja, Katy Perry kan wel degelijk live zingen. En goed ook. Vele vinden dat ze door I kissed a girl op de MTV VMA's een afgang heeft gemaakt. Maar dat ze kan zingen bewijst ze maar weer, met het nummer Mannequin.
    Klik.
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Juaa, ze kan wel een stukje zingen.

    Jups, ze zingt best nog wel goed live.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Okay, hier zingt ze goed.
    Maar op de rest van haar live filmpjes suckt ze echt zwaar, dan is echt heel veel gewoon vals gezongen.

    [/Ik vind Katy cool hoor, maar dit is mijn menin]


    -

    Naar mijn mening is het niet op de rest zodra het acoustisch is, is het echt goed. Want Thinking of you zingt ze ook prachtig in deze versie. En ze is nog jong en moet haar stem ontwikkelen en als ze echt zo vals zingt had ze vast geen platen contract.
    Mijn mening.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Het is degelijk, niet dergelijk. :Y)
    Maar ja, ze kan inderdaad zingen, heel goed zelfs, ze is ook nog niet zo lang bezig. ^^

    Decoy schreef:
    Naar mijn mening is het niet op de rest zodra het acoustisch is, is het echt goed. Want Thinking of you zingt ze ook prachtig in deze versie. En ze is nog jong en moet haar stem ontwikkelen en als ze echt zo vals zingt had ze vast geen platen contract.

    Mijn mening..


    Mee eens.


    i'll wait here for you in my time of dying.

    Prodigy schreef:
    Het is degelijk, niet dergelijk. :Y)
    Maar ja, ze kan inderdaad zingen, heel goed zelfs, ze is ook nog niet zo lang bezig. ^^

    Waarom lees ik altijd over mijn typfouten heen? :X Naja, bedankt (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Omdat ze één keer een beetje minder zingt zingt ze volgens de meeste oppeens altijd vals. Like, ik weet goed genoeg dat ze wel kan zingen, en inderdaad, dat filmpjé is alweer een bewijs!


    Some people make the world special just by being in it


    Naar mijn mening is het niet op de rest zodra het acoustisch is, is het echt goed. Want Thinking of you zingt ze ook prachtig in deze versie. En ze is nog jong en moet haar stem ontwikkelen en als ze echt zo vals zingt had ze vast geen platen contract.
    Mijn mening.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik wist dat al :$ ?


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind haar een beetje het zelfde geval als Dragonforce, alleen is het bij Dragonforce veel erger >< Ik heb ze op Graspop gezien. Ze kunnen hun eigen nummers nog niet eens live spelen :O


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.