• K2 zoekt via een tv programma de nieuwe Kathleen

    wie gaat kijken?

    -btw je kan jezelf opgeven dus grijp je kans :X

    Bron: sbs6 zag het net op tv

    datum niet bekent


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Haha,
    die man van mnm peter vandeveire of hoe ge het ook schrijft.
    Hij had voor de grap gezegd dat er al een nieuw lid was, maar haar naam begon met een A.
    Originele oplossing werd gevonden en de naam ging van K3 naar KAK !
    :X

    Waarom stoppen ze niet gewoon?
    Ze vullen hun zakken met die afschuwelijke liedjes, echt walgelijk gewoon.


    Tell me how do my Leftovers taste.

    Cadence schreef:
    Waarom stoppen ze niet gewoon?
    Ze vullen hun zakken met die afschuwelijke liedjes, echt walgelijk gewoon.

    zoals ge zegt; ze vullen hun zakken er mee. Ze worden super rijk door te zingen voor kinderen, en als zij het nog leuk vinden, waarom zouden ze dan stoppen ^^

    Esmaye schreef:
    Grote kans dat dat wijf van 20, die in dat programma 'fans' ook was, die obsessed fan van k3, zomaar auditie doet. ^^
    Jhaa idd ! dat wil ik niet misse hoe ze afgaat xD

    UseSomebody schreef:
    (...)
    zoals ge zegt; ze vullen hun zakken er mee. Ze worden super rijk door te zingen voor kinderen, en als zij het nog leuk vinden, waarom zouden ze dan stoppen ^^


    Ja ik snap jouw punt, maar mensen die geweldige muziek maken zijn dan weer wat onbekender in Nederland, denk aan Nightwish bijvoorbeeld, of aan een ander bandje, en die stomme wijven zijn helemaal beroemd en vullen hun zakken door die stomme liedjes te zingen.


    Tell me how do my Leftovers taste.

    KirstenSnaps schreef:
    Stiekem moet ik me opgeven. Ik ben 18, kan opzich wel zingen en mijn naam begint ook met een K.. haha super vet, ik ga me opgeven hoor :X
    Ik zal voor je stemmen :Y)


    Imperfection Is Beautiful

    Cadence schreef:
    Waarom stoppen ze niet gewoon?
    Ze vullen hun zakken met die afschuwelijke liedjes, echt walgelijk gewoon.



    Sorry hoor maar ze zijn niet afschuwelijk:S
    Er zijn zoveel kleine kinderen die helemaal gek op k3(k2) zijn, dus ik vind het echt supper goed van hen dat ze gewoon verder gaan voor al die kleine kinderen,

    En als ik 18 was had ik me opgegeven, maar ik ben niet 18 dus ik kan niet mee doen, en ik ga zekker kijken, xxd

    Cadence schreef:
    (...)

    Ja ik snap jouw punt, maar mensen die geweldige muziek maken zijn dan weer wat onbekender in Nederland, denk aan Nightwish bijvoorbeeld, of aan een ander bandje, en die stomme wijven zijn helemaal beroemd en vullen hun zakken door die stomme liedjes te zingen.


    Misschien omdat ze beter muziek maken?

    Nu ga ik mezelf blond verven en meedoen ! ö
    of niet natuurlijk :Y)
    wel grappig eigenlijk dat ze daarvoor een programma maken :')


    You're a star in heaven.

    Esmaye schreef:
    Grote kans dat dat wijf van 20, die in dat programma 'fans' ook was, die obsessed fan van k3, zomaar auditie doet. ^^



    zomaar? dat weet ik zeker haha XD
    dat was echt gewoon erg xd

    xx

    Haha, via een tv-programma dan nog wel!


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    is er trouwes niet een of andere regel dat je naam met een K moet bedinnen. anders krijgje straks nog K3enD1 of zow:S best wel slecht trouwes dat daar(ook weer) een progamma over word gemaakt...

    xXilseXx schreef:
    is er trouwes niet een of andere regel dat je naam met een K moet bedinnen. anders krijgje straks nog K3enD1 of zow:S best wel slecht trouwes dat daar(ook weer) een progamma over word gemaakt...

    Volgens mij krijg je dan een artiesten naam die met de letter K begint.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ooo cool ik ga kijken :Y) !
    Als jullie de datum weten zeg hetd an wel want ik wil het niet missen
    :X


    .

    Cadence schreef:
    Waarom stoppen ze niet gewoon?
    Ze vullen hun zakken met die afschuwelijke liedjes, echt walgelijk gewoon.

    Dude, ik weet niet hoe oud jij bent, maar ze zingen voor kleine kinderen weetje wel ><
    Wat boeit jou hoeveel geld ze verdienen? Als je ze niet leuk vind, luister je gewoon niet naar ze punt.


    ok