• Ik wil morgen dus naar mijn bf maar mag niet van mijn moeder en ik weet niet waarom. ze zegt dat we daar over gaan ''praten'' x_x en ik heb er nu al geen zin in. ik maak snel ruzie,word snel boos. en dat merk je niet snel online maar ik ben redelijk aggresief soms. en al helemaal als mensen me dingen gaan verbieden enzo. en ik denk dat ik van mijn moeder niet meer naar mijn bf mag doordat ik een mega ruzie heb gehad gisteravond en ik vandaag heel irritant was. en ik heb zoals gewoonlijk weer mijn vader uitgescholdenv oor van alles en nog wat en ik denk dat mijn moeder denkt dat ik dat allemaal van me bf heb x_x terwijl ik dat allemaal van mijn ouders/broer heb. en ik word nu best wel gestresst en geirriteerd x_x wnat ik laat mijn vriendschap niet verpesten door zo'n bitch als mijn moeder,dan loop ik gewoon weg en dat meen ik.


    We can only learn to love by loving.

    awh wat erg voor je(flower) sterkte ermee

    Nee daar los je veel mee op. Je zal de eerste niet zijn die besluit weg te lopen en nooit meer thuis komt. Als je gewoon normaal tegen je moeder doet is het toch goed.. Dan speel je maar aardig. Het went, neem dat van de expert aan :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wat Screwed zegt.


    ok

    Je lost er niet veel mee op schat. Probeer je in te houden. :X Maar je mag stiekem altijd naar mij toekomen zulke buien heeft iedereen wel eens.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    @Djooi
    Ik kan niet aardig zijn tegen haar x_x dat kan ik gewoon niet. ik kan het ook niet spelen x_X


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    @Djooi
    Ik kan niet aardig zijn tegen haar x_x dat kan ik gewoon niet. ik kan het ook niet spelen x_X

    Dan laat je der lekker praten en maak je haar duidelijk dat je niet normaal tegen haar kan doen omdat zij wss dan iets fout doet. En verder kom ik niet met mijn wijze raad want ik zou gewoon gaan schreeuwen en toch gaan. :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.