• héj!

    Ik wil graag eens een video maken, maar weet niet goed welk programma ik moet gebruiken...
    Ik heb een - ik denk - basisversie van Windows Movie Maker, maar ik wil weten met welk programma je dit soort video's maakt.
    Met veel meer effects dan de basisversie dus.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    dat vraag ik me ook af :X
    en ook met welk programma mensen gebruiken om hun paint werk te filmen :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    dat vraag ik me ook af :X
    en ook met welk programma mensen gebruiken om hun paint werk te filmen :X


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (: Als je zo'n video's wilt maken moet je toch pro zijn denk ik hoor (: Maar ik weet niet


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Wathefaack, heb geen flauw idee =\
    Vraag de maker van het filmpje (nerd)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    BrokenDreams schreef:
    (: Als je zo'n video's wilt maken moet je toch pro zijn denk ik hoor (: Maar ik weet niet

    Jha.. maar Por's hebben het tog ook moeten leren...
    en zijn tog ooit ook ergens begoonen ;]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Immortal schreef:
    dat vraag ik me ook af :X
    en ook met welk programma mensen gebruiken om hun paint werk te filmen :X


    Blijkbaar is het Sony Vegas. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Geloof me,zo iets kun je niet met de standaard windows movie maker. Maar ik denk dat het beste is je al eerst gewoon met movie maker begint. Om te oefenen en al. En dan later verder gaat naar van die soort programma's ^^ Ben ik ook mee bezig momenteel (:'

    JOYCEVIPx schreef:
    Geloof me,zo iets kun je niet met de standaard windows movie maker. Maar ik denk dat het beste is je al eerst gewoon met movie maker begint. Om te oefenen en al. En dan later verder gaat naar van die soort programma's ^^ Ben ik ook mee bezig momenteel (:'


    Ik heb net Sony Vegas gedownload. Wat een ingewikkeld ding is dat! oO Ik snap er niks van en ik kan het niet in het NL zetten, enkel Engels en andere talen...
    En dan wou ik een andere versie van Windows Movie Maker downloaden, maar die gaat niet, want die werkt enkel met Vista en dat heb ik niet...
    Dan zal ik het maar met de basisversie doen...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Sony vegas studios? Geen idee eigenlijk.
    Maar met dat kon je denk ik al wel heel wat doen -is niet zeker-


    If you had never come out of the blue, I would've stay