• Ja, dat nieuwe nummer van Lange Frans & Baas B. Ik krijg er kippenvel van, op de een of andere manier.
    Kijk & oordeel.

    Weetje, mooi liedje, maar ik haat het idee dat bands/artiesten persé een eindlied moeten maken >.<

    Mannequin schreef:
    Weetje, mooi liedje, maar ik haat het idee dat bands/artiesten persé een eindlied moeten maken >.<

    Mag ik vragen waarom?

    Broadway schreef:
    (...)
    Mag ik vragen waarom?
    Ik heb geen idee, maar ik vind dat het liedje dan minder wordt.

    Mijn mening

    Ik ben echt helemaal fan van Lange frans en Baas B en ik moet huilen van dit liedje,

    'k ken de het al :Y) En 'k ben dan nog eens Belgisch ook :X. maar goed, 'k vind het nog wel een leuk liedje^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik vind het laatste stukje erg mooi.
    De andere versie (oudere) van dit lied hadden twee vrienden gezongen met bonte avond op schoolkamp. :'D


    -

    LilGoofy schreef:
    Ik ben echt helemaal fan van Lange frans en Baas B en ik moet huilen van dit liedje,


    Mij gaf het ook tranen in de ogen, erg mooi nummer. <3


    -

    Ik hou niet van rap, maar de muziek en de tekst vind ik mooi.

    Ik houd helemaal niet van rap normaal gesproken,
    maar ik vind dit toch een heel mooi nummer :]


    Caution first, always.

    Ik moest echt huilen toen ik hem op TMF zag... :'[


    I am an idiot, I move.

    =[


    It's not the same without you.

    Screwed schreef:
    Ik vond de vorige versie mooier, maar het stuk waarin die gast vertelt dat ie gaat stoppen vind ik wel heel mooi.


    Wie du mir, so ich dir.

    Prachtig nummer. Vooral het laatste stuk. Hun nummers hebben iets waardoor ik me compleet vol meegezogen in het lied en de gevoelens.


    History is not hatred.

    Echt jammer dat baas stopt

    http://www.youtube.com/watch?v=FbHJ_e3VmVo&feature=related

    in het begin zingen ze een ander lied daarna, doen ze het laatste stukje van dat lied en moeten ze huilen + reden waarom ze stoppen.