• welkom in het offtopic! :Y)

bij mij ook :Y)
    hij doet steeds raar, moet ik steeds de pagina opnieuw laden enzoo... vet kut!

:|

I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

das egt kuwt hea :S

I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

idd!

Goedenavond

"I shut my eyes in order to see.'

hallo nynke n_n

Haay (cat)

Whipple schreef:
    idd!

Hee ik heb dat shirt hea [a]

PaperLove schreef:
    (...)
    Hee ik heb dat shirt hea [a]

van ToHo?
    zojaa. ik ook:Y)

Whipple schreef:
    (...)
    van ToHo?
    zojaa. ik ook:Y)

Jhaaa hij is awesomeeeeee :'D

PaperLove schreef:
    (...)
    Jhaaa hij is awesomeeeeee :'D

vind ik ook

weetje wat een toeval was, ik liep de H&M binnen, ik zie de shirts van fashion against aids liggen, ik zie die van ToHo en wat draaien ze? Monsoon.. hoe toepasselijk..:'D

haha.. dat vond ik echt cool:Y)

Whipple schreef:
    (...)
    vind ik ook

weetje wat een toeval was, ik liep de H&M binnen, ik zie de shirts van fashion against aids liggen, ik zie die van ToHo en wat draaien ze? Monsoon.. hoe toepasselijk..:'D

haha.. dat vond ik echt cool:Y)

Haha, dat had een andere vriendin van mij ook ^^ Bij mij was het niet zo x'D (dus ze hadden geen th op)

btw. Wat vond jij van de andere shirts?
    ik vond sommige echt niet cool...:Y)
    en die van Katy Perry had/heeft wel een leuk ontwerp, maar dat is een soort turn/ballet pakje... er was trouwens nog zoeen... van Roison Murphy,,, ik weet niet of je die kent...:'D

ik zal wel een link sturen van een liedje van haar... die hadden ze bij een reclame gebruikt

PaperLove schreef:
    (...)
    Haha, dat had een andere vriendin van mij ook ^^ Bij mij was het niet zo x'D (dus ze hadden geen th op)

haha...:'D

kreeg jij ook een condoom?(cat) -moest dat even vragen-

Whipple schreef:
    btw. Wat vond jij van de andere shirts?
    ik vond sommige echt niet cool...:Y)
    en die van Katy Perry had/heeft wel een leuk ontwerp, maar dat is een soort turn/ballet pakje... er was trouwens nog zoeen... van Roison Murphy,,, ik weet niet of je die kent...:'D

ik zal wel een link sturen van een liedje van haar... die hadden ze bij een reclame gebruikt

Ik vond ze wel cool ;']
    Maar eentje van ehh Estelle, daar ga ik echt niet mee lopen hoor (cat) Want daar staat egt duidelijk 'sex' op XD ik ben niet zo'n type die daarmee door de school gaat lopen :Y)