welkom in het offtopic!
-
30 mei 2009 - 18:5330 mei 2009 - 21:36
bij mij ook
hij doet steeds raar, moet ik steeds de pagina opnieuw laden enzoo... vet kut!30 mei 2009 - 21:38I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.
30 mei 2009 - 21:38das egt kuwt hea
I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.
30 mei 2009 - 21:4030 mei 2009 - 21:4130 mei 2009 - 21:4230 mei 2009 - 21:42Haay
I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.
30 mei 2009 - 21:44Whipple schreef:
idd!
Hee ik heb dat shirt hea [a]I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.
30 mei 2009 - 21:4530 mei 2009 - 21:47Whipple schreef:
(...)
van ToHo?
zojaa. ik ook:Y)
Jhaaa hij is awesomeeeeee :'DI rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.
30 mei 2009 - 21:48PaperLove schreef:
(...)
Jhaaa hij is awesomeeeeee :'D
vind ik ook
weetje wat een toeval was, ik liep de H&M binnen, ik zie de shirts van fashion against aids liggen, ik zie die van ToHo en wat draaien ze? Monsoon.. hoe toepasselijk..:'D
haha.. dat vond ik echt cool:Y)30 mei 2009 - 21:50Whipple schreef:
(...)
vind ik ook
weetje wat een toeval was, ik liep de H&M binnen, ik zie de shirts van fashion against aids liggen, ik zie die van ToHo en wat draaien ze? Monsoon.. hoe toepasselijk..:'D
haha.. dat vond ik echt cool:Y)
Haha, dat had een andere vriendin van mij ook ^^ Bij mij was het niet zo x'D (dus ze hadden geen th op)I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.
30 mei 2009 - 21:50btw. Wat vond jij van de andere shirts?
ik vond sommige echt niet cool...
en die van Katy Perry had/heeft wel een leuk ontwerp, maar dat is een soort turn/ballet pakje... er was trouwens nog zoeen... van Roison Murphy,,, ik weet niet of je die kent...:'D
ik zal wel een link sturen van een liedje van haar... die hadden ze bij een reclame gebruikt30 mei 2009 - 21:51PaperLove schreef:
(...)
Haha, dat had een andere vriendin van mij ook ^^ Bij mij was het niet zo x'D (dus ze hadden geen th op)
haha...:'D
kreeg jij ook een condoom? -moest dat even vragen-30 mei 2009 - 21:53Whipple schreef:
btw. Wat vond jij van de andere shirts?
ik vond sommige echt niet cool...
en die van Katy Perry had/heeft wel een leuk ontwerp, maar dat is een soort turn/ballet pakje... er was trouwens nog zoeen... van Roison Murphy,,, ik weet niet of je die kent...:'D
ik zal wel een link sturen van een liedje van haar... die hadden ze bij een reclame gebruikt
Ik vond ze wel cool ;']
Maar eentje van ehh Estelle, daar ga ik echt niet mee lopen hoor Want daar staat egt duidelijk 'sex' op ik ben niet zo'n type die daarmee door de school gaat lopenI rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.