• help..

    mijn eigen vriend en een vriend van mijn broer zijn worden bedreigt.
    Mijn vriend zijn muts hebbe ze in de fik gestoke en ze hebben hem bedreigt met een mes.
    De vriend van mijn broer wilde zijn beurs niet geven en toen ehbbe ze hem en gebroken kaak + verbrijzelde neus bezorgd.
    Het is een meisje van t kamp.
    Ze bedriegt iedereen,
    En is al vaak bij de politie geweest.
    Haar ouders hebben vast gezeten.
    Kweet egt neit wat ik moet doen,
    Ik zie dta meisje elke dag (huil)


    Its Now or Never. <3

    scary o.O

    Zeg tegen je ouders .


    I live for the applause, you will die for it.

    Ga naar de politie, laat die bitch lekker opdraaien voor wat ze doet. Ik haat het als mensen denken dat zij zulke dingen mogen doen en er nog mee wegkomen ook.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    Ga naar de politie, laat die bitch lekker opdraaien voor wat ze doet. Ik haat het als mensen denken dat zij zulke dingen mogen doen en er nog mee wegkomen ook.


    ALs ik naar de politie ga , komen ze achter mij aan en ik heb het me ouders al gezegt.
    Dalijk staat er nog eens in de krant;

    Meisje (13) uit limburg Vermoord door medeleerling


    Its Now or Never. <3

    xRegenboog schreef:
    (...)

    ALs ik naar de politie ga , komen ze achter mij aan en ik heb het me ouders al gezegt.
    Dalijk staat er nog eens in de krant;

    Meisje (13) uit limburg Vermoord door medeleerling

    De politie hoeft toch niet te zeggen van wie ze het hebben. En trap haar gewoon op der smoel als ze iets probeert :'D
    Sorry ik kan me echt opfokken door die dingen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    meis, ik zou toch naar de politie gaan.... die zullen er vast wel wat aan doen!

    Whipple schreef:
    meis, ik zou toch naar de politie gaan.... die zullen er vast wel wat aan doen!


    Ik durf niet,
    weet je hoeveel aanhangsels ze heeft,
    Dan sta ik zo als dood opgeschreven.


    Its Now or Never. <3

    xRegenboog schreef:
    (...)

    Ik durf niet,
    weet je hoeveel aanhangsels ze heeft,
    Dan sta ik zo als dood opgeschreven.

    ga met je moeder of vader of in iedergeval iemand die je heel erg vertrouwd...
    en je kan toch aan de politie vragen of ze jou anoniem houden?(cat)
    - heeft daar geen verstand, want heeft dat nog nooit gedaan -

    Whipple schreef:
    (...)
    ga met je moeder of vader of in iedergeval iemand die je heel erg vertrouwd...
    en je kan toch aan de politie vragen of ze jou anoniem houden?(cat)
    - heeft daar geen verstand, want heeft dat nog nooit gedaan -


    ja en dan,
    weet je hoe vaak ze al is opgepakt ?,
    alsof mijn keer wat helpt ?


    Its Now or Never. <3

    xRegenboog schreef:
    (...)

    ja en dan,
    weet je hoe vaak ze al is opgepakt ?,
    alsof mijn keer wat helpt ?

    ik zou er toch wat aan proberen te doen, je kan niets doen, en er zullen zeker meer slachtoffers vallen. Ik zou wat proberen eraan te doen.. maarja.. dat zou ik doen he :Y)

    Euh hallo? sorry als ik nu bot doe maar are you like dumb? Stap naar die fácking politie!! Alleen zij kunnen dr stoppen hoor! Djeez, waarvoor ben je bang? Politie verteld dat heus niet door! Ze hebben lijk iets wat 'beroepsgeheim' noemt, ze mógen niet eens zeggen wie het verteld heeft tegen hen.

    Sorry maar van uitspraken als; ik durf niet naar de politie want dan gaan ze achter mij aankomen'' word ik zo freaking pissed hé.

    En wat je daar zegt over: ze is al zóveel keer opgepekt geweest etc. Als ze zoveel klachten van haar krijgen en dr ouders hebben ook al in de bak gezeten, zetten ze haar 9 kansen op de10 in een instelling ;]

    Conspiracy schreef:
    Euh hallo? sorry als ik nu bot doe maar are you like dumb? Stap naar die fácking politie!! Alleen zij kunnen dr stoppen hoor! Djeez, waarvoor ben je bang? Politie verteld dat heus niet door! Ze hebben lijk iets wat 'beroepsgeheim' noemt, ze mógen niet eens zeggen wie het verteld heeft tegen hen.

    Sorry maar van uitspraken als; ik durf niet naar de politie want dan gaan ze achter mij aankomen'' word ik zo freaking pissed hé.


    nou zit jij maar eens bij een bedreigend meisje op school die je zo kan dood slaan en ze kotm d'r heus wel achter wie na de politie is gegaan


    Its Now or Never. <3

    omg limburg :O

    als ik jouw was zou ik naar de politie gaan en het zeggen en ook van dat je bang bent dat ze achter jouw aangaat. dan kunnen ze denk ik een straat verbod opleggen ofzo :S


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    xRegenboog schreef:
    (...)

    nou zit jij maar eens bij een bedreigend meisje op school die je zo kan dood slaan en ze kotm d'r heus wel achter wie na de politie is gegaan


    zal ik je eens wat vertellen? vorig jaar ben ik een jaar gestalkt geweest, een héél jaar. dat meisje bedreigde mij ook en ze zei: als ik jou op straat tegenkomn sla ik je kapot samen met mijn bende! en zo van die bedreigingen. en weetje? ik ben anar de politie gestapt en ik ben niet de enige die dat heeft gedaan. like dat meisje heeft een fócking léérkracht depressief gekregen en nog andere dingen gedaan bij mensen. hun zijn ook naar de politie gestapt en ze hebben dr metéén iets aan gedaan! zeg nu niet dat ik er niets vanaf weet, dán krijg ik pas een woedeuitbarsting.