• http://evilbeetgossip.film.com/wp-content/uploads/2009/01/lady_gaga_nose.jpg

    Look, and say.

    Dat Before is Lady GaGa niet? ;l
    Das een computersimulatieding


    Don't walk away and leave without a reason.

    Ghehe lang leve photoshop. And for all those die haar een hoer of stripper noemen. Ze was een GoGodancer. Dus.. geen stripper/hoer of what so ever.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb respect voor GaGa, even ter mededeling.

    Kende ik al, maar wat boeit t? Er zijn genoeg andere mensen die chirurgie ondergaan.


    I want my bloody cheese now!^^

    Dat is LG helemaal niet! (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Omg, leggurding! x'D


    You move me ......... Kurt

    Maak tmij niet zoveel uit.
    Maar dat bruine haar was ook leuk

    Tja, ze ziet er zo wel beter uit en als dat is waar het haar om gaat, waarom niet?


    History is not hatred.

    Decoy schreef:
    Ja die foto's zie je heel vaak doen ze ook wel bij Bill so who care. Als ze het geld er voor heeft why not? Ik vind het goed gelukt. Maar aangezien ze ex-stripster is denk ik niet dat ze4 er zo uitzag?
    Totally agree. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Wauw ze is mooi zeg :Y)


    .

    Ik denk dus echt niet da zij plastische Chirurgie heeft laten doen (Nja, volgens mij heb ik het juist geschreven want het ziet er zeer bestaand uit) Want dan had ze zeker haar neus laten verkleinen xp

    Nou, ze is iig knapper :X


    i'll wait here for you in my time of dying.

    KirstenSnaps schreef:
    Ghehe lang leve photoshop. And for all those die haar een hoer of stripper noemen. Ze was een GoGodancer. Dus.. geen stripper/hoer of what so ever.


    In een interview had ze gezegt dat ze vroeger stripper was.

    Maarja,
    Ik vind haar nu veel mooier;p

    Ja vet anders, I know. Maar die foto van Before was vroeger he. Nu heeft ze natuurlijk veel geld, en word ze elke dag wel opgemaakt. Eb ik verdenkt haar ook van een pruik, maar dat weet ik niet zeker.
    :X


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Okayy... oO