What'z up folks =]
Ik weet niet of dit topic er al is geweest (en hoevaak) maar ik vroeg het me nog steeds af.
"Wat luisteren jullie nog meer, naast Tokio Hotel? Of luisteren jullie alleen naar Tokio Hotel?"
Want, ik hoor zo vaak van mensen, die ik een 'lijstje' geef met muziek waar ik naar luister, ze echt kijken van: "En dat luisterd naar TH?"
(Oftewel, ik luister niet echt naar rock/poprock. etc.)
Maar hoe zit dat met jullie?
x
-
10 juli 2008 - 9:2610 juli 2008 - 17:52
Eigenlijk luister ik naar vnalles maar enkele groepen die ik er moet uithalen
hmm Boys Like Girls, Jon McLaughin, Katy Perry, Arctic Monkeys, Linkin Park, Blink 182, Green Day, Melee, Secondhand Serenade, REM, en nog veel meer
xx10 juli 2008 - 18:50Deze dingen luister ik maar ik vergeet denk ik wel wat:Within Temptation,Tokio Hotel,Cinema Bizarre,Fall Out Boy,30 Seconds To Mars,Paramore,Avril Lavinge,De Jeug van Tegenwoordig,Brainpower
10 juli 2008 - 19:13Ik luister ook graag naar:
Christina Aquilera
Anouk
Keane
Linkin Park
Justin Timberlake (oude nummers!)
Michael Jackson
Blue (bestaat al niet meer maar goed)
Backstreet boys
Elton John (al heb ik daar geen cds van )
Within Temptation
Daniel Bedingfield
Natasha Bedingfield
Green Day
Nirvana
Evanescene
Rammstein
Prodigy
Andre Hazes
Blof (spreek uit als bluf)
De Kast
De poemas
Marco Borsato
Iron Maiden
Partysquad (moet ik wel in de stemming voor zijn)
The Rasmus
Frank Boeijen
T kan zijn dat ik er wat vergeet
It's heavy but you are not the only one
10 juli 2008 - 19:17Uhm 'k luister voornamelijk naar:
Tokio Hotel
Paramore
Avril Lavigne
Bullet for my Valentine
Linkin Park
Evanescence
Within Temptation
Good Charlotte
Simple Plan
All Missing Pieces
Greenday
Cinema Bizarre
30 Seconds to Mars
Dat zijn de meeste wel, soms ook wel gewoon top 40 muziek, maar voornamelijk rock enzo:P
xoxo NicoleWhy don't you break my heart
10 juli 2008 - 19:4210 juli 2008 - 19:51Ik luister Tokio Hotel, Greenday, Kaiserchiefs, Dido, Sita en gewoon wat ik leuk vindt. Meestal de liedjes die nu in zijn
10 juli 2008 - 20:4430Seconds To Mars, 3Doors Down, Avril Lavigne, Bullet For My Vallentine, Cinema Bizarre, Greenday, Metallica, Paramore, Simple Plan, Sum41,
En veel andere Rock, Punk Rock, Metal, Hard Rock, Classic Rock, Aternative Rock artiesten/bandjes…17 juli 2008 - 23:2317 juli 2008 - 23:27ik luisteren veel muziek hoor! ook wel TH maar ook veel Dans muziek, omdat ik dans, en kan maar moelijk een Coreograpie maken op een liedje van TH! nee nie slecht bedoeld hun muziek is echt mooi maar daar kan ik niet op dansen! snappen jullie(baby)
17 juli 2008 - 23:29Eehh ik luister
3 days grace
mindless self indulgenceHIM
DiturbedTH
Killerpilze
jonas brothers
linkin park
within temptationDon't judge a book on its cover
17 juli 2008 - 23:46Ik luister
Tokio hotel
Killerpilze
Red hot chili peppers
en dat was het zo ongeveer welSick and tired of needing your affaction
18 juli 2008 - 16:57Arctic Monkeys; Paramore; MGMT; The Ting Tings; The Last Shadow Puppets; Mika; The Rascals; The Tellers; Coldplay; Kate Nash...
Eigenlijk heb ik best verschillende smaken. (':
18 juli 2008 - 16:59ZORNIK EN SP ZIJN NA TH MEN FAVO'S
en sosm is een plaatj samy deluxe,get busy(sean paul) en soms nog wle is stoneman(cool)Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....
18 juli 2008 - 17:02Neuh Niet Alleen Naar Tokio Hotel Hoor
Ok Nog Naar:
Simple Plan,,Elliot Minor(Whiieee Kga 29 November Naar Een Concert Van Elliot Minor<3Kben Kei Blij),,Zornik,,30 Seconds To Mars,,Kill Hannah,,Heideroosjes,,Linking Park,,Muse,,Paramore,,Plaine White t's,,Silverstein,,Vanilla Sky,,Etc..A Shipwreck In The Sand
18 juli 2008 - 17:06De laatste tijd luister ik ni veel meer naar TH want dan zit ik weer te zagen dat ik die wil -_-'
dus ja.
En ik luister naar Britney Spears, Christina Aguilera, Linkin Park, Hilary Duff, 30 seconds to mars, Avril Lavigne, Busted, Leona Lewis, Kat De Luna, Within Temptation, Rihanna, The Jonas Brothers... maar ik ben (nu momenteel) verslaafd aan de liedjes van Miley Cyrus en luister soms een hele dag naar 1 hetzelfde liedjeStop wishing, Start doing..