• Ik vraag me af wie dat wel eens doet? Ik doe dat dus redelijk vaak, omdat ik het gewoon leuk vind. Mijn moeder is dan ook nog maar 33 en heft dezelfde smaak als mij,[/stiefmoeder].

    Maar oke wie?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Liess schreef:
    Ik vind eigenlijk dat sommige hier ontzettend verwend zijn. De meest voorkomende om hier te gaan shoppen met je moeder is:'Omdat zij dan betaald'. Seriously, what the fuck is er mis met jullie? Ik shop af en toe met mijn moeder, omdat ik haar bijna nooit spreek. En dat geeft ons de kans om bij te praten. En daarnaast, ik betaal zélf. >< Holy fuck, echt verwende nesten. Nooit geleerd om te werken voor iets wat je wilt hebben? Voorzover mijn frustraties van vanavond. (:


    Is dit soms naar aanleiding van mijn reactie?
    Ik ben, like, 12, heb geen bijbaantje, mijn moeder betaalt mijn kleren en dat is mijn 'zakgeld', dus het hoeft niet altijd zo te zijn.


    -

    Ja, maar met mijn vader is het ook leuk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Esmaye schreef:
    (...)

    Is dit soms naar aanleiding van mijn reactie?
    Ik ben, like, 12, heb geen bijbaantje, mijn moeder betaalt mijn kleren en dat is mijn 'zakgeld', dus het hoeft niet altijd zo te zijn.

    Leer lezen. Ik zeg toch ook sommige, dus wees niet egoïstisch dat ik alleen naar jouw verwijs. Op die leeftijd deed ik klusjes in huis, waar ik wat geld voor kreeg. En daar kocht ik mijn spullen van. Zelfs toen moest ik alles al zelf betalen, dus zeik ff niet. Ik vind het gewoon enorm verwend, de jeugd van nu. En als je als enige reden opgeeft dat je moeder betaald, vind ik dat gewoon enorm laf en achterbaks.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Liess schreef:
    (...)
    Leer lezen. Ik zeg toch ook sommige, dus wees niet egoïstisch dat ik alleen naar jouw verwijs. Op die leeftijd deed ik klusjes in huis, waar ik wat geld voor kreeg. En daar kocht ik mijn spullen van. Zelfs toen moest ik alles al zelf betalen, dus zeik ff niet. Ik vind het gewoon enorm verwend, de jeugd van nu. En als je als enige reden opgeeft dat je moeder betaald, vind ik dat gewoon enorm laf en achterbaks.


    Ik kan toevallig misschien tussen dat 'sommige' zitten? Ik zeg niet dat je alleen naar mij wijst.


    -

    Esmaye schreef:
    (...)

    Ik kan toevallig misschien tussen dat 'sommige' zitten? Ik zeg niet dat je alleen naar mij wijst.

    Haha, you're funny. Omdat je dat wel deed. I quote you once again: Is dit soms naar aanleiding van mijn reactie?
    Kiddo, ik zie daar echt míjn staan hoor. Dus verwijs je het naar jezelf. Maar kindjes van twaalf horen nu allang op bed te liggen. ;') Dus hup naar bed, jij. En irriteer me niet langer nu.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    ik ga liever met mn vader xD


    It's not the same without you.

    Ik en vaak ook. Zij betaalt idd, want meestal heb ik niet genoeg n_n
    Maar toch vind ik het leuker om met mijn zusje van 12 te shoppen