• Ik vraag me af wie dat wel eens doet? Ik doe dat dus redelijk vaak, omdat ik het gewoon leuk vind. Mijn moeder is dan ook nog maar 33 en heft dezelfde smaak als mij,[/stiefmoeder].

    Maar oke wie?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik, vind ik gezellig. :'D


    AAP

    Ik half een half. Mijn moeder kan soms echt zó ambetant doen en me de smerigste kledij aansmeren, maar soms ook wel iets goed^^. En het is handig, als ik met haar ga heb ik natuurlijk meer geld bij :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ga eigenlijk altijd met mama.


    blame the bully.

    ik :Y) dat is gewoon handiger en dan krijg ik ook meer (A)


    You're a star in heaven.

    LotteLampje schreef:
    Ik
    Want zij betaalt ;D
    En met me pa wil ik ECHT NIET.
    En ja, we gaan dan bandshirt etc kopen ;D


    None but ourselves can free our minds.

    Ik ook ^^ Dan hoef ik minder zelf te betalen, en ze heeft een goede smaak.


    Your make-up is terrible

    Ik ga altijd met mijn oma winkelen, omdat zij dan betaald. ik heb geen moeder vandaar


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik!
    Maar mijn papa heeft meer gevoel voor mode :Y)


    Je bent nooit uitgeleerd.

    xLoveIsDeadx schreef:
    ik
    da's vet gezellig.

    idd^^

    Ik nooit. Mijn moeder wil niet meer met me mee. Ik ben nogal kieskeurig en koop als ik een hele dag ga winkelen maar 1 shirt ofzo, en daar kan ze niet tegen.
    Dus meestal ga ik met mijn zus of ik sleep mijn vader mee, die kunnen nog beter zeggen of iets staat ook :')


    If you want me to listen, whisper...

    Ik meestal eigenlijk, want dan betaald zij. Alleen soms zit ze te zeuren dat ik het zelf dan maar moet betalen en dan wacht ik tot ze het wél wilt doen :') Dus morgen krijg ik lekker nieuwe schoenen :9~


    All was well.

    Ik shop soms met me moeder maar dan schaam ik me soms,dus ga ik vaker met me vader. Hij weet wat ik leuk vind en hij geeft sneller geld uit dan mijn moeder (A)

    Ik, altijd.
    alleen we kopen dan alleen maar dingen voor mij x: ookal moet ik ze dan zelf betalen x_x


    Underdog, just look at the mess you made.

    Soms.

    shop liever met me vriendinnen of me pa.
    van me pa krijg ik alles
    met mijn vriendinnen is het gewoon lachen


    We can only learn to love by loving.

    Ik mag niet met iemand anders xD Dan is ze gekwetst en dan wil ik haar ook niet aandoen. Maar ze heeft een mooie kledingstijl :D


    Frankly my dear, I don't give a damn.